تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 130097

اجرای ۱۰۲ طرح راهداری در البرز

اجرای ۱۰۲ طرح راهداری در البرز

آوا البرز-معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با توضیح اینکه اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود،

افزود: در جهت  ایمن‌سازی راه و حریم پروژه‌هایی از قبیل ایمن‌سازی محور کیانمهر- ماهدشت (حفاظ و روشنایی)، تهیه و نصب حفاظ کامپوزیتی تیر‌های روشنایی آزادراه تهران- کرج- آبیک، انجام عملیات پرس افقی سرخط سیستم روشنایی آزادراه تهران- کرج، خرید چراغ چشمک زن، اجرای روشنایی نقطه ای، ایجاد ارتباط رادیویی تونل کندوان، خط کشی راه‌ها و … جزئی از اقدامات در دست اجراست.

پرورشی گفت: در حوزه نگه‌داری ابنیه فنی راه‌ها اقداماتی از قبیل تعمیر و مرمت تونل امیرکبیر و تونل کندوان در محور کرج- چالوس، اجرای نقب هدایت  آب‌های سطحی زیرگذر پل فردیس، دیوارچنیی محدوده خرگوش دره، احداث دیوار حائل در نقاط

بحرانی، تعریض آزادراه تهران- کرج-قزوین  محدوده زیرگذر آیت‌الله رفسنجانی تا پل سوم خرداد، مرمت ابنیه فنی و آبشستگی راه‌های شهرستان طالقان و.. انجام می‌شود.

وی گفت: در حوزه نگه‌داری راه‌های استان نیز پروژه‌هایی از قبیل تعریض جاده قزلحصار به طول ۶ کیلومتر، لکه گیری، درزگیری

و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ  در آزادراه کرج- قزوین محدوده پل فردیس تا تیر شماره ۲۰۰ و آزادراه کرج- قزوین باند

شمالی محدوده پل حصارک تا پل شهرجدید هشتگرد و باند جنوبی محدوده کارخانه سیمان آبیک تا پل نظرآباد، لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده مخصوص از سمت پل کلاک به سمت تهران، لکه‌گیری و روکش آسفالت از محدوده گردنه شهرستان طالقان تا شهرک، درزگیری، روکش حفاظتی از محدوده شهرک به روستای جوستان طالقان و.. اجرا می‌شود.

او در پایان گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها خدمت‌رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای است و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبار این پروژه‌ها در موعد مقرر به پایان برسند.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.