تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 134885

از الخلیفی هشدار و از امباپه اصرار

از الخلیفی هشدار و از امباپه اصرار

روزنامه اکیپ اعلام کرد که رئیس باشگاه پاریسن‌ژرمن بار دیگر به امباپه هشدار داده که یا قراردادش را تمدید و یا در تابستان تیم را ترک کند اما این بازیکن همچنان اصرار به ماندن بدون تمدید قرارداد دارد.

کیلیان امباپه به مهم‌ترین موضوع و البته دردسر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شد.

این بازیکن یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. باشگاه پاریسی خواستار تمدید قرارداد او است اما این چیزی است که او زیر بار آن نمی‌رود.

ناصر الخلیفی بار دیگر به امباپه هشدار داد که یا قراردادش را در تابستان تمدید کند و یا اینکه تیم بعدی خود را انتخاب کند اما امباپه با این درخواست مخالفت کرد چرا که او همان موضع قبل را دارد و خواسار است تا تا پایان قراردادش در تیم بماند و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیش از این به صراحت اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد ام‌باپه به طور رایگان تیم را ترک کند اما ظاهرا این بازیکن اصرار به چنین کاری دارد.

رسانه‌های سرشناس فرانسوی پیش از این از زبان امباپه تاکید کردند که حتی اگر در همه بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن نیمکت‌نشین شود باز هم تیم را در تابستان ترک نمی‌کند.

این باشگاه در تابستان سال جاری لوئیس انریکه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

تیم با این سرمربی اسپانیایی به دنبال تغییرات اساسی برای فصل بعد است و تاکنون ۶ بازیکن جدید جذب و به نظر می‌رسد که باز هم بازیکن جذب می کند.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.