تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
کد خبر : 8767

سلبریتی‌ها هم در حمایتشان از روحانی و هم در مخالفت امروزشان کاسبی می‌کنند

سلبریتی‌ها هم در حمایتشان از روحانی و هم در مخالفت امروزشان کاسبی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ – ۲۱:۵۵ سلبریتی‌ها هم در حمایتشان از روحانی و هم در مخالفت امروزشان کاسبی می‌کنند

سلبریتی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تعدادی از سلبریتی‌ها که پیش از این حامی و امروز مخالف دولت هستند، مواضع‌ متناقض‌شان به این خاطر است که نان و کاسبی‌شان در این راه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد، با اشاره به انتقاد بعضی از سلبریتی‌های حامی دولت روحانی در سینما و تلویزیون از عملکرد دولت، گفت: اینکه این افراد به دلایل مختلف امروز از دولت انتقاد و به آن حمله می‌کنند، به خاطر این است که نان و رزق و روزی‌شان در حمله کردن به دولت است.

بیشتر بخوانید:

مردم را فیلم نکنید!

وی افزود: اینها طیفی هستند که موج‌سوارند و به دنبال فرصت هستند. این افراد اگر امروز نان در مخالفت دولت باشد آنجا هستند و یا اگر فضا به سمت موافقت با دولت باشد، در آن جبهه حضور دارند. اینها آدم‌های فرصت‌طلبی هستند که همیشه فرصت‌طلبی کرده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اینها همان کسانی هستند که آمدند و از دولت آقای روحانی حمایت کردند و به مردم پیام دادند و مردم را تحریک کردند تا به دولت آقای روحانی رأی دهند و می‌گفتند که امروز نجات کشور در گرو حمایت از دولت آقای روحانی است و امروز که فهمیدند که مشکلاتی به کشور با دست آنها تحمیل شده، فرار به جلو را در دستورکار خود قرار داده‌اند و سعی در پنهان کردن خود دارند.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: مردم این حرفها و مواضع را نمی‌پذیرند، مردم این افراد را یک سری کاسب سیاسی می‌دانند که امروز در جریان کاسبی خودشان امروز عَلَم مخالفت با دولت را برداشته‌اند. نه آن موافقت‌های بی‌حد و حصر این افراد از دولت دارای منطق بود و نه امروز جلوداری بی‌حد و حصرشان که همه چیز دولت را زیر سؤال می‌برند و اساسا دولت را یک دولت کاملاً منحرف در همه مسائل معرفی می‌کنند منطقی دارد.

وی در پایان گفت: مردم جنس این آدم‌ها را می‌شناسند و بهترین تعبیری که برای آنها می‌توان به کار برد این است که اینها کاسبان قدرت هستند که به دنبال فرصت‌طلبی در عرصه‌های سیاسی هستند.

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۹۶ از مردم برای رأی دادن مجدد به حسن روحانی دعوت کرده بودند، پس از اجرای بدون اعلام قبلی طرح سهمیه‌بندی بنزین از سوی دولت و پیامدهای شیوه اجرای آن، شروع به انتقادات گسترده از وضعیت اقتصادی کشور و حمایت از اعتراضات مردم به دولت کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.