تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۵۵
کد خبر : 10088

شما هم عمال آمریکایید، منتها ملتفت نیستید! +عکس

شما هم عمال آمریکایید، منتها ملتفت نیستید! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ – ۱۰:۲۵ شما هم عمال آمریکایید، منتها ملتفت نیستید! +عکس

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام امام خمینی (ره) در پست اخیر خود مطنی با عنوان "هم عمال امریکایید، منتها ملتفت نیستید!" منتشر کرد.

اگر بنا باشد که شما به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید، به جای اینکه این کشور را بررسی کنید، ببینید کجاهاست که مخروبه است و مردم از همه چیز ساقط هستند، به جای این اگر بنشینید سر مسند و با حرف و با فحاشی به هم، مسائل را غفلت از آن بکنید، این همان است که قدرتهای بزرگ می‌خواهند تا این مملکت خرابه بماند و صدای مردم درآید. این همان است. شما هم عمال امریکایید، منتها ملتفت نیستید!
یک عاملی داریم که مستقیماً از سفارت امریکا #دستور می‌گیرد، یک عاملی داریم که برای او کار می‌کند و خودش نمی‌فهمد. خود آدم نمی‌فهمد که برای کی دارد کار می‌کند. اگر شما به مردم کار نداشته باشید، به مصالح مردم، به مصالح کشور کار نداشته باشید، فقط مشغول این باشید که من چطور، شما چطور، من چطورم، شما چطورید، مردم با من هستند، مردم با شما هستند، اگر فکر این باشید، این همان است که امریکا می‌خواهد و شما از عمال امریکا هستید و در عذاب با آنهایی که از عمال امریکا بودند با توجه، مشترک هستید، با کم و زیادش.

امام_خمینی (ره)؛ ۲۰ شهریور ۱۳۵۹

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.