تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
کد خبر : 131576

هشدار به مسئولان: به اعتماد مردم لطمه وارد شده

هشدار به مسئولان: به اعتماد مردم لطمه وارد شده

در این واقعیت تلخ تردید نکنیم که به اعتماد مردم لطمه وارد شده و در شرایط کنونی، اعتماد سازی مهم‌ترین وظیفه حکمرانان است.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

علت اصلی مهاجرت‌ها وضعیت ناپایدار اقتصادی است که اجازه نمی‌دهد کسی برای آینده زندگی خود برنامه‌ریزی کند.

بلاتکلیفی بسیاری از موضوعات به ویژه در بخش‌های فرهنگی و آزادی‌های مشروع و همینطور فعالیت‌های سیاسی نیز از جمله عوامل بی‌انگیزه کردن افراد برای ماندن در کشور است

در جهان پیشرفته امروز که حتی شیخ‌نشین‌های خلیج فارس علیرغم محدودیت‌هائی که در زمینه امکانات، ثروت‌ها و جغرافیا دارند در حال مجهز شدن به پیشرفته‌ترین تجهیزات برای اداره کشورشان هستند، شرم‌آور است که مسئولان ما حتی برای تأمین مرغ و تخم ‌مرغ مورد نیاز مردم گرفتار اما و اگر هستند و به خاطر بی‌کفایتی‌ها در این زمینه‌ها و اموری از قبیل خودروهای بی‌کیفیت و گران‌ قیمت، وزیر عوض می‌کنند و باز هم نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند!
انقلاب اسلامی با پشتوانه اعتماد مردم به پیروزی رسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم، با تکیه بر همین اعتماد بود که در همه‌پرسی تغییر نظام، به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند. مهم‌ترین وظیفه حکمرانان اینست که با عملکردشان امید و اعتماد مردم را افزایش دهند. در این واقعیت تلخ تردید نکنیم که به اعتماد مردم لطمه وارد شد و در شرایط کنونی، اعتماد سازی مهم‌ترین وظیفه حکمرانان است.
بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.