تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 132036

پویایی حوزه روابط عمومی با استفاده از پتانسیل‌های تخصصی منابع انسانی

پویایی حوزه روابط عمومی با استفاده از پتانسیل‌های تخصصی منابع انسانی

آوا البرز-شهردار کرج گفت: آنچه امروز روابط عمومی‌های سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های فعال در جامعه مدنی صرف نظر از

نوع مسئولیت‌ها اعم از خدماتی، نظارتی، اجرایی و… به آن نیاز دارند، پویایی حوزه روابط عمومی با استفاده از پتانسیل‌های تخصصی منابع

انسانی است تا به واسطه آن شناخت از مردم و درک خواسته‌های آن‌ها صورت پذیرد.

مهرداد کیانی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی بر استفاده از ظرفیت افراد حرفه‌ای و توانمند در ساختار روابط عمومی تاکید کرد و گفت: برای عبور از چالش‌های فراروی این عرصه پیشنهادات مختلفی بیان می‌شود که قانونمند کردن مسئولیت‌ها و حرکت به سمت حرفه‌ای بودن در حوزه روابط عمومی از مهمترین آن‌ها است.

اوگفت:در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین سازمان وجهت دهی به برنامه ریزی‌های سازمان بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی، از وظایف مهم روابط عمومی محسوب می‌شود.

مهردادکیانی تاکیدکرد:برای حیات فعال و پویا این ساختار باید قائل به مدیریت تخصصی، دانشی و ارزشی با عملکردی آگاهانه بود. این موضوع بررسی پروژه شبکه ارتباطات شهروندی با محور روابط عمومی را به عنوان یک موضوع مهم شکل می‌دهد و نیز موجب می‌شود سیاستگذاری‌های کلانی به منظور انعکاس اهداف سازمان و برقراری ارتباط میان مردم و گسترده‌تر از آن با رسانه‌ها و دیگر سازمان و نهادها فعال جامعه شکل گیرد.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.