تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 93089

آثار هنرمندان البرزی در ششمین دوره مهر اصالت ملی داوری می‌شود

آثار هنرمندان البرزی در ششمین دوره مهر اصالت ملی داوری می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی.گردشگری و صنایع‌دستی البرز از ارائه آثار تولیدی به دبیرخانه ششمین دوره مهر اصالت ملی در استان خبر داد.

فریدون محمدی ظهر شنبه اظهار کرد. پس از تشکیل و تکمیل پرونده و فرم تقاضانامه مربوطه هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۲ اثر بوده و آن دسته از هنرمندانی که به صورت گروهی شرکت کرده‌اند. نهایت تعداد افراد گروه حداکثر ۳ نفر بوده و در صورت دریافت مهر اصالت ملی، گواهی مشترک برای تمام اعضای گروه صادر خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از اتمام زمان مقرر ارسال آثار.داوری استانی آثار رسیده به معاونت صنایع‌دستی و هنرهای از هفته آینده با حضور اساتید . داوران مربوطه انجام شده و آثار برتر برای داوری نهایی به معاونت صنایع‌دستی کشور معرفی می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی.گردشگری و صنایع‌دستی البرز تصریح کرد: از پایان زمان ثبت‌نام هنرمندان. ارائه و جمع‌آوری آثار تولیدی به دبیرخانه ششمین دوره مهر اصالت ملی در استان خبر داد.
بر این اساس حضور برای علاقمندان به صورت انفرادی و کارگاهی دارای مجوز که تولیدات قابل تکثیر داشته باشند. بلامانع بوده و نیز اخذ تأییدیه فعالیت برای افراد حقیقی و مجوز ثبت کارگاه برای اشخاص حقوقی از طرف معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان الزامی است.

محمدی متذکر شد: آثار منتخب راه یافته به داوری نهایی با در نظر گرفتن شرایطی از قبیل مواد اولیه با کیفیت، حفظ حقوق مالکیت معنوی اثر در حوزه طراحی و تولید، حفظ کیفیت و مرغوبیت در طول فرآیند تولید و محصول نهایی و همچنین لزوم رعایت طراحی چهارچوب اصولی و مناسب شرایط راهیابی را دارند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.