تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 50387

آخرین اخبار کرونا در ایران|درخواست از مردم برای درخانه‌ماندن در روز طبیعت/گزارش استانداران به رئیس‌جمهور درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلم

آخرین اخبار کرونا در ایران|درخواست از مردم برای درخانه‌ماندن در روز طبیعت/گزارش استانداران به رئیس‌جمهور درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلم

آخرین اخبار کرونا در ایران|درخواست از مردم برای درخانه‌ماندن در روز طبیعت/گزارش استانداران به رئیس‌جمهور درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلم

گروه استان‌ها ــ این روزها همه‌جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است.

آخرین اخبار کرونا در ایران|درخواست از مردم برای در خانه ماندن در روز طبیعت/گزارش استانداران به رئیس جمهور درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلم – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم گروه استان‌ها، همان‌طور که در جریان هستید ویروس کرونا ابتدا در کشور چین شیوع پیدا کرد و ظرف مدت کوتاهی همه‌گیر شد به‌طوری که هزاران نفر در چین مبتلا شدند و خیلی‌ها نیز به‌سبب مبتلا شدن به این بیماری جان خود را از دست دادند، حال چند وقتی ‌ است که کرونا به ایران نیز رسیده است ‌که بی‌توجهی نیز می‌تواند بر شیوع این ویروس دامن بزند و مبتلایان ‌را بیشتر کند، از این رو سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری اعلام کرده و به‌سرعت به‌دنبال شناسایی و ردیابی این ویروس در سراسر جهان است تا بتواند این شرایط را تحت کنترل بگیرد و هرچه زودتر از شیوع بیشتر این ویروس خطرناک و کشنده جلوگیری کند.

اما از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

اما این ویروس در حال گسترش است و مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس، برای مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اطمینان داریم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا خواهیم بود.‌‌‌

جدیدترین اخبار کرونایی در پردیس|از غربالگری 131 هزار نفر تا تجهیز بیمارستان الغدیر برای پذیرش بیمارانجدیدترین اخبار کرونا در ایران| دستور جدید رئیس‌‌جمهور برای مقابله با کرونا ‌/ درخواست مدافعان سلامت از مردم ایران / مردم در خانه بمانند + فیلمجدیدترین اخبار کرونا در ایران|اعمال محدودیت در محورهای مواصلاتی/برپایی نقاهتگاه بهبودیافتگان توسط سپاه / توسعه سایت‌های خرید اینترنتی در استان‌ها/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلمجدیدترین اخبار کرونا در ایران| اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سراسر کشور/مسدودشدن ورودی شهرها روی خودروهای غیربومی/ قدردانی آیت‌الله علم‌الهدی از سپاه و ارتش‌ برای مقابله با کرونا + فیلم

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 3186 نفر بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 41 هزار و 495 نفر رسید.

متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 117 نفر از مبتلایان جدید کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به 2757 مورد رسید؛ بین بیمارانی که بستری هستند 3511 نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند. خوشبختانه تاکنون 13 هزار و 911 نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران را در ادامه مشاهده می‌کنید:

09:52| تولید گسترده ماسک و لباس بیمارستانی در ورزشگاه شهید نصر اصفهان

ورزشگاه شهید نصر اصفهان این روزها صحنه همدلی و یک‌رنگی جمعی از خیران برای تولید ماسک، لباس و گان بهداشتی شده است.

09:52| تجلی برادری ایران و لبنان این بار در کرونا؛ جوانانی که با فرمان سید مقاومت به یاری ایران آمدند

مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان آسمان اصفهان توسط دانشجویان لبنانی ضدعفونی شد.

09:51|کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان همدان تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل هستند

استاندار همدان گفت: کلیه اماکن عمومی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان به‌طور جد تحت کنترل و تا پایان طرح تعطیل هستند و قطعاً به برخی از افراد که توصیه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی را نادیده می‌گیرند اجازه داده نمی‌شود با سلامت مردم بازی کنند.

09:48|متخلفان از هشدارهای کرونایی پلیس اعمال قانون می‌شوند

معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه اغلب مردم برای قطع زنجیره کرونا از توصیه‌ها تبعیت کردند، افزود: اشخاصی هم که تابع نبودند، با جریمه، پلمب و توقیف خودرو مواجه شدند.

09:36| از صبوری درخانه‌ماندن تا گره‌زدن سبزه عید برای سلامتی شهروندان‌مان در روز طبیعت

بیایید امسال را به‌حرمت همه سال‌هایی که روز 13 فروردین را جشن گرفتیم و خندیدیم و سال‌هایی که قرار است دوباره جشن بگیریم؛ در خانه بمانیم.

09:06|فاصله‌گذاری اجتماعی در قم 70درصد از ترددهای غیرضروری شهری را کاهش داد

استاندار قم گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی در قم 70 درصد از ترددهای غیرضروری شهری و 90 درصد تردد در اتوبان تهران ــ قم را کاهش داد.

00:14| تقاضای استاندار اردبیل از مردم / روز سیزده‌به‌در ‌لطفاً در خانه بمانید

استاندار اردبیل گفت: کنترل ورودی‌های مراکز گردشگری و تفریحی و توریستی و مناطق طبیعی 12 و 13 فروردین در استان اردبیل تشدید می‌شود و از مردم تقاضا داریم در 13 فروردین در خانه بمانند.

انتهای پیام/ع+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.