تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 37649

اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی شهری در اردبیل به اتمام رسید

اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی شهری در اردبیل به اتمام رسید

اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی شهری در اردبیل به اتمام رسید

شهردار اردبیل گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی شهری در اردبیل به اتمام رسید.

اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی شهری در اردبیل به اتمام رسید – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در بازدید از اماکن عمومی شهری در اردبیل اظهار داشت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی شهری در اردبیل به اتمام رسید و درصدد توسعه برنامه‌های پیشگیرانه در سطح شهر هستیم.

وی با اشاره به این که همکاری مردم برای دستیابی به نتایج مثمرثمر اولویت اساسی است بیان کرد: انتظار می‌رود همشهریان در این زمینه با ما همکاری‌های لازم را داشته باشتند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر در بهبود شرایط موجود گام برداشته و شیوع این بیماری را در سطح شهر کنترل کنیم.

فراخوان شناسایی شرکت‌های تولیدکننده دارای طرح مقابله با ویروس کرونامربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد مشکوک به کرونا/ خلیفه: منتظر جواب آزمایش ایمان‌زاده هستیملغو برگزاری جلسات هیاتهای حل اختلاف مالیاتی به دلیل کرونا

شهردار اردبیل با اشاره به اجرای برنامه‌های سال جدید و دم عید نیز گفت: با ایجاد جلوه‌های بصری زیبا و نیز نورپردازی‌های نوین شهری به دنبال زیباسازی منظر شهری و زیباسازی شهری هستیم تا بتوانیم به این شکل حال و هوای عید را به سطح شهر بخشیده و شاهد جلب رضایت مردم باشیم.

لطف‌اللهیان از نصب المان‌های نوروزی در میادین شهر نیز خبر داد و تصریح کرد: با بهره‌گیری از ایده‌های تخصصی در زیباسازی شهری درصدد هستیم همانند همیشه اردبیل را به مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کنیم که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی اظهار کرد: نظافت و خانه تکانی شهری نیز در حال حاضر آغاز شده و اجرای طرح استقبال از بهار به شکل مناسب اجرا می‌شود که امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد و بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کرده و شاهد توسعه فضای سبز شهری نیز باشیم.

انتهای پیام/132/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.