تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کد خبر : 79737

اخبار رادیو و تلویزیون| از "تیرباران" مجید مجیدی تا برنامه‌های رادیویی ارتحال امام

اخبار رادیو و تلویزیون| از "تیرباران" مجید مجیدی تا برنامه‌های رادیویی ارتحال امام

اخبار رادیو و تلویزیون| از "تیرباران" مجید مجیدی تا برنامه‌های رادیویی ارتحال امام

فیلم سینمایی "تیرباران" با بازی مجید مجیدی از تلویزیون پخش می‌شود و همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد، شبکه‌های مختلف رادیویی برنامه‌های متنوعی روی آنتن می‌برند.

اخبار رادیو و تلویزیون| از "تیرباران" مجید مجیدی تا برنامه‌های رادیویی ارتحال امام – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه ببینید:

پخش «تیرباران» مجید مجیدی در شبکه آی‌فیلم

فیلم سینمایی «تیرباران» به کارگردانی علی‌اصغر شادروان و با بازی مجید مجیدی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. همزمان با فرارسیدن رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام خونین مردم قم، آی‌فیلمی‌ها امشب به تماشای فیلم سینمایی «تیر باران» می‌نشینند. این فیلم برگرفته از ترور شهید سیدعلی اندرزگو است که با بازی مجید مجیدی در سال 1365 ساخته شده است.

«تیرباران» روایتگر زندگی شهید اندرزگو است که نقش این شهید والامقام را مجید مجیدی بازی کرده است. جعفر دهقان، عطا سلمانیان، رضا چراغی، محمد حسین پناهی، محمد احمدی و… دیگر بازیگران این فیلم سینمایی‌اند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: بهمن ماه سال 1343 علی اندرزگو به همراه چند تن دیگر روبروی ساختمان مجلس منتظر می‌شوند تا حسنعلی منصور را ترور کنند و…

فیلم سینمایی «تیر باران» امشب سه‌شنبه 13 خرداد ماه، ساعت 20 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

برنامه‌های رادیو در سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد

همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد شبکه‌های مختلف رادیویی با تولید و پخش برنامه‌های متنوع این ایام را گرامی می‌دارند. حمید شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی ضمن تسلیت به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین 15 خرداد، گفت: 15 و 14 خرداد از روزهای ویژه در تاریخ ایران است و همه شبکه‌های رادیویی به مناسبت 14 خرداد و ارتحال رهبر کبیر انقلاب و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان و همچنین قیام خونین 15 خرداد با پخش برنامه های گوناگون در قالب نمایش، گزارش، مستند، برنامه‌های گفت‌وگو محور به صورت ترکیبی، تولیدی و زنده این ایام را گرامی خواهند داشت.

معاون صدا در ادامه افزود: در سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) به دلیل شیوع ویروس کرونا، تجمع و برنامه ای در حرم امام راحل(ره) نیست و بر همین اساس شبکه های رادیویی در پوشش این مراسم به شکلی دیگر ورود می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در روز 14 خردادماه سخنرانی خواهند کرد، افزود: امسال سخنرانی ایشان از طریق شبکه های رادیویی منتخب از جمله رادیو معارف به صورت زنده در سراسر کشور پخش خواهد شد.

معاون صدا با تفکیک برنامه‌های هر شبکه بیان داشت : رادیو ایران با 19 عنوان برنامه از جمله «سیمای فرزنگان» ،«خاطرات ماندگار»،«خردادنامه»،«همیشه با امام»، «و اینک خرداد» به موضوع ارتحال امام خمینی (ره) و انتخاب رهبری توسط مجلس خبرگان می پردازد.

معاون صدای رسانه ملی در خصوص برنامه‌های شبکه رادیویی فرهنگ نیز گفت: در رادیو فرهنگ برنامه‌های «هفت کوچه در سوگ»، «سرود سپیده»، «شنیدنی‌های تاریخ» و «روزنه»، مجله ادبی «ققنوس»، «هفت اقلیم»، «نقد امروز»، «صبح به وقت فرهنگ»، «پیام ولایت»، «چهارباغ» و «گفتارش» با رویکرد ارتحال امام خمینی(ره) و بررسی اندیشه‌های امام و رهبری پخش می‌شود و در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو نیز به مناسبت ایام ارتحال «امام خمینی» مجموعه رادیویی «مهمان ما»،«سه دیدار» ،« بر بال فرشتگان» ، «وقتی کوچک بودم» و برنامه کوتاه 104 ثانیه ای را تولید شده است.

وی تصریح کرد: رادیو گفت‌وگو نیز با برنامه های گفتگو محور فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی، «بی قاب بی نقاب»، «رهنما» و «ترنج» به این مناسبت‌ها می‌پردازد و در سومین سال متوالی، با برنامه‌های دهه امام‌شناسی (3 تا 14 خرداد) اندیشه‌های امام(ره) و رهبری را تبیین می‌کند و رادیو جوان هم برنامه «امید او» را با محوریت جوانان دهه هشتادی و تکیه بر امید امام خمینی ره به دبستانی‌ها پخش می‌کند.

شاه آبادی با اشاره به ارتباط مقوله فرهنگ و اجتماع و ورزش در اندیشه امام خمینی بیان داشت: رادیو ورزش نیز با توجه به رسالت خود برنامه «روح‌الله» را با هدف تبیین اندیشه و رفتار امام (ره) در راستای آشنا نمودن مخاطبان شبکه به خصوص جوانان و ورزشکاران تدارک دیده است و در برنامه های «صبح و ورزش»، «نیمکت» و «عصرانه » نیز به این مناسبت اشاره می‌شود و رادیو تهران برنامه گفت‌وگو محور «گفتاورد» را با موضوع اندیشه‌های امام خمینی(ره) پخش می‌کند. رادیو صبا هم برنامه های «صباهنگ» و «همپای صبا» را برای گرامیداشت این ایام در نظر گرفته است.

معاون صدا گفت: رادیو معارف ویژه برنامه «آرام جان» ،مستندهای « روایت رهبری» و« نیمه خرداد» و همچنین برنامه گفتگو محور «عصر روح الله» را با تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) را تدارک دیده است و رادیو اقتصاد ویژه برنامه اندیشه اقتصادی و برنامه گفتگو محور«رهیافت» را با رویکرد اندیشه های سیاسی- اقتصادی امام (ره)پخش می کند همچنین رادیو پیام هم بخش های مختلفی از فواصل برنامه ها را به پخش مطالب و موسیقی مرتبط در این ایام اختصاص می‌دهد.

شاه آبادی با اشاره به برنامه های شبکه‌های رادیویی رسالت و قرآن نیز بیان کرد: برنامه های «خونه زندگی» و «کافه سلامت» از رادیو سلامت و «قرآن کتاب زندگی»، « کلام ناب از خورشید انقلاب» و «تفسیر آفتاب» از رادیو قرآن با محوریت بررسی شخصیت های قرآنی و آثار تفسیری امام راحل روی آنتن می رودو ایرانصدا نیز برنامه «عبد صالح خدا» و هشت «سخنرانی » از بزرگانی چون علامه جعفری ، مصباحی مقدم، ناطق نوری، مهندسی ، قوامی و ادیب یزدی را درباره امام خمینی (ره) در نظر گرفته است.

بررسی قیام خونین پانزدهم خرداد در رادیو

«حمید شاه آبادی» در ادامه با تشریح برنامه‌های شبکه‌های مختلف رادیویی در سالروز قیام خونین 15 خرداد، گفت: رادیو ایران در مجله های رادیویی «سیمای فرزانگان» ،«باغ ارغوان» و «خیزش خونین» خاطرات خرداد سال 1342 را روایت می‌کند و در فواصل پخش این شبکه رادیویی نیز تاریخچه قیام و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و نام شهدای 15 خرداد پخش می‌شود.

معاون صدای رسانه‌ملی اظهار داشت: رادیو فرهنگ در شب 15 خرداد در برنامه «سرود سپیده » نگاهی به اشعار حضرت امام خمینی (ره) داشته و اشعاری متضمن قیام 15 خرداد را بررسی می کند.« هفت کوچه» و «شنیدنی های تاریخ » و«نقد امروز» از دیگر برنامه‌های این شبکه در این روزند.

وی افزود: رادیو معارف در ویژه برنامه «نیمه خرداد» محورهای علل و عوامل شکل‌گیری قیام 15 خرداد، نقش امام‌خمینی (ره) در مدیریت سیاسی و اعتقادی این قیام را بررسی می‌کند. رادیو جوان نیز در فواصل برنامه‌ها به موضوع قیام 15 خرداد خواهد پرداخت و رادیو گفت‌وگو نیز در ویژه برنامه ای به بررسی رابطه بین قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

شاه آبادی ادامه داد: رادیو تهران در برنامه «گفتاورد» مباحث مربوط به قیام 15خرداد را مطرح می کند و مستندی از اتفاقات رحلت امام خمینی و قیام خونین نیمه خرداد را پخش می‌کند و همچنین کلیه بخش‌های رادیو پیام به موضوعاتی همچون قیام 15 خرداد، گرامیداشت یاد و خاطره این قیام و شهدای آن ، اهمیت و نقش این روز در پیروزی انقلاب اسلامی، بعد تاریخی این قیام و نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در آن برهه از تاریخ، دارد.

وی تصریح کرد: رادیو قرآن در برنامه «قرآن کتاب زندگی» نقش قیام پانزده خرداد و حضور مردم در پیروزی انقلاب، شخصیت قرآنی و آثار تفسیری مقام معظم رهبری را بررسی می‌کند.

معاون صدای رسانه ملی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند از پایگاه ایرانصدا به نشانی iranseda.ir هفت قطعه موسیقی در مورد قیام 15 خرداد را بشنوند.

ایثار و خودباوری ملی در مستند " میراث امام"

مستند دو قسمتی "میراث امام" کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما، به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، امشب و فردا شب پخش می‌شود. قسمت اول این مستند با محور" ایثار و جهاد" سه شنبه 13 خردادماه ساعت 21 و قسمت دوم با رویکرد" ما می‌توانیم" در اندیشه امام خمینی(ره) چهارشنبه 14 خردادماه ساعت 19:45 بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این مستند از زبان یک راوی روایت می‌شود؛ یک دانشجو، که در مسیر پژوهش‌های دانشگاهی، دو مقوله ایثار و خودباوری ملی در مکتب امام را بررسی می‌کند. مستند «میراث امام» به تهیه‌کنندگی مصطفی مژدهی‌فر و نویسندگی فاطمه رهنما است. عنوان این مستند به دستاوردهایی اشاره دارد که با پیروی از مکتب امام برای جامعه ایران اسلامی به جا مانده است.

«روباه» آخر هفته در آی‌فیلم

آی‌فیلم این هفته فیلم سینمایی «روباه» را برای پخش انتخاب کرده است. «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی‌، پنجشنبه شب ساعت 23 راهی خانه‌های مخاطبان این شبکه در داخل کشور می‌شود. این فیلم که در سال 1393 ساخته شده، مرتبط با مسائل امنیتی و جاسوسی در حوزه انرژی هسته‌ای است. برادرِ نتانیاهو برای انجام یک عملیات تروریستی جدید علیه دانشمندان هسته ای به ایران می‌آید. این مأمور حرفه‎ای در ایران برای رسیدن به اهداف خود از یک راننده ساده سوء‎استفاده می‌کند، اما…

حمید گودرزی، آرش مجیدی، جلال فاطمی، بابک حمیدیان و مرجان شیرمحمدی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. فیلم سینمایی «روباه» پنجشنبه 15 خرداد رأس ساعت 23 پخش در ساعت‌های 7 و 15 روز جمعه بازپخش می‎شود.

راهیابی انیمیشن ایرانی به مرحله نهایی جشنواره فیلم کودک تایوان

انیمیشن تولیدی مرکز همدان، به مرحله پایانی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک تایوان راه یافت. «جنگل دامون» عنوان مجموعه 26 قسمتی انیمیشن سه بعدی صدا و سیمای مرکز همدان است. هادی امیری و رها فرجی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه را برعهده داشته‌اند.

یک ایپزود از مجموعه «جنگل دامون» با عنوان «آره یا نه» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک تایوان توانست نظر هیات داوران را به خود جلب کرده و به مرحله نهایی برنامه‌های تلویزیونی که تنها پنج اثر در آن حضور دارند راه یابد. دیگر آثار حاضر در این مرحله، توانسته‌اند جایزه معتبر بفتا را کسب کنند.

ناگفته‌های پزشک امام(ره) در مستند «طبیب»

مجموعه مستند «طبیب» پرتره‌ای از مسعود پورمقدس از اعضای تیم پزشکی حضرت امام (ره) در چهار قسمت روی آنتن شبکه مستند می‌رود. مستند «طبیب» به تهیه‌کنندگی مرتضی قاسمی و کارگردانی محمد خجسته‌فر از 13 تا 16 خرداد ساعت 18:30 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 15 خواهد بود. «طبیب» با سیر در زندگی استاد برجسته و پزشک متعهد و صاحب‌نام، مسعود پورمقدس از اعضای تیم پزشکی حضرت امام (ره)، زندگی یک انقلابی بی‌ادعا را به تصویر می‌کشد.

این مستند برای نخستین بار ناگفته‌هایی از دهه اول انقلاب اسلامی و حوادث پزشکی بسیار مهمی که می‌توانست سرنوشت انقلاب را تغییر دهد در رسانه ملی بازگو می‌کند. گفت‌وگو با ابراهیم نعیمی پور و علیرضا خسروی از دیگر بخش‌های این مستند تلویزیونی است.

14 خرداد 68 در مستند «روایت یک انتخاب» رادیو نمایش

روز چهارشنبه چهاردهم خرداد، مستند رادیویی «روایت یک انتخاب» از رادیو نمایش پخش می‌شود. انسیه شمس اللهی تهیه کننده برنامه رادیویی «روایت یک انتخاب» گفت: مستند «روایت یک انتخاب» به جزئیات مجلس خبرگان رهبری در روز 14 خرداد سال 1368 می‌پردازد و تلاش می‌کند گفت‌وگوها و وقایعی که آن روز در جلسه و در حاشیه جلسه رخ داده را روایت و بازسازی کند.

وی افزود: رویکرد این برنامه بازتاب نمایشی فضای حاکم بر جلسه آن روز خبرگان و مرور اسناد و شواهدی است که نشان می‌دهند از نظر حضرت امام خمینی(ره) و بسیاری از بزرگان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان، حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای فرد اصلح برای جانشینی امام(ره) بوده‌اند، به نحوی که از همان ابتدای جلسه ناخودآگاه افکار و دل های نمایندگان خبرگان رهبری به سوی ایشان متمایل می‌شود.

شمس‌اللهی ادامه داد: جایگاه بالای علمی و اجتماعی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قبل و پس از رحلت حضرت امام(ره) بر کسی پوشیده نبود و همین واقعیت موجب شد تا نمایندگان ملت در مجلس خبرگان دست به تصمیمی انقلابی بزنند و فردی را به مقام رهبری برسانند که از هر نظر شایستگی این مقام را دارا بودند.

این تهیه‌کننده رادیویی در پایان گفت: مستند نمایشی «روایت یک انتخاب» مروری است بر آنچه در روز یکشنبه 14 خرداد 1368 در مجلس خبرگان رهبری گذشت.

این مستند رادیویی روز چهارشنبه چهاردهم خرداد، ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

خاطرات اهالی روستای قنات ملک از سردار سلیمانی در یک مستند

مستند «از قنات ملک» حاصل تلاش گروه مستند روایت فتح است که در دوران شهادت حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است. در این مستند مردم روستای «از قنات ملک» زادگاه حاج قاسم سلیمانی؛ از بزرگواری، شجاعت و قهرمانی‌های هم‌ولایتی خود سخن می‌گویند.

همچنین تیم مستندساز گروه مستند روایت فتح پس از حضور در مراسم تشییع حاج قاسم در کرمان و تصویربرداری از مراسم به گلباف کرمان زادگاه سردار پورجعفری اعزام می شوند و ضمن حضور در مراسم یادبود ایشان و فرمانده شهیدش، از صندوق اسرار حاج قاسم سلیمانی، یعنی شهید پورجعفری پرده برمی‌دارند.

مستند «از قنات ملک» محصول گروه مستند روایت فتح است که بامداد جمعه 15 خرداد و تکرار آن 8:30 همان روز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

پخش «مهمات» با موضوع بازخوانی متفاوت از وقایع دفاع مقدس

برنامه تلویزیونی «مهمات» با موضوع بازخوانی متفاوت از وقایع دفاع مقدس از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. مجله تصویری مهمات به تولید مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدصادق شهربانویی و سید احمد موسویان با فرم نو و ارائه مدرن مطالب به سراغ دفاع مقدس می‌رود.

این مجموعه سعی دارد با نگاهی پدیدارشناسانه به دفاع مقدس مردم ایران از نظرگاه نسل چهارم انقلاب و با رویکردی تحلیلی به مهمترین نبرد تاریخ معاصر ایران بپردازد و از جنبه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حقیقت و واقعیت دفاع مقدس را تشریح کند.

«مهمّات» با اجرای زین العابدین تقی پور و سعید شهبازی، از روز چهارشنبه 14 خرداد ساعت 17:45 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

صبحگاهان جام‌جم با یاد امام راحل

برنامه صبحگاهی جام‌جم فردا چهاردهم خرداد به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود. در این برنامه اسماعیل امینی شاعر، نویسنده و مدرس دانشگاه در خصوص ویژگی کلام امام صحبت می‌کنند، همچنین علی فریدونی و عربعلی هاشمی که در حوزه های خبرنگاری و عکاسی فعالند از خاطرات با امام راحل خواهند گفت. همچنین رضا عبداللهی‌فرد، معاون بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام دیگر میهمان برنامه است که به شرح فعالیت‌های موسسه می‌پردازند. البته توصیه تغذیه‌ای برای دیابتی‌ها، سفر به قلعه طغرل با بخش خوش سفر و تصویر جامعه شناسی سینمای ایران در بخش خوش قلم، دیگر موضوعاتی است که این برنامه به آن می‌پردازد.

«روزخوش» دوشنبه تا جمعه ساعت 09:00 به وقت تهران از جام جم پخش می‌شود.

چالش انسان و طبیعت در شبکه ورزش سیما

«صعود آزاد انفرادی» مستندی در خصوص چالش قدرت جسم و روح انسان در طبیعت، چهارشنبه 14 خرداد از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود. «صعود آزاد انفرادی» مستندی در خصوص چالش قدرت جسم و روح انسان در طبیعت، چهارشنبه 14 خرداد از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود. این مستند دیدنی مربوط به تلاش الکس هانولد در زیرپا نهادن ال کاپیتان است. صخره معروف ال کاپیتان دیواره معروف 900 متری گرانیتی در پارک ملی یوسیمیتی است که بالا رفتن از این دیواره با تجهیزات ایمنی کار غیر ممکنی است چه برسد به اینکه بدون هیچ تجهیزاتی بخواهید از آن بالا بروید. الکس هانولد اهل ساکرامنتو موفق شد این کار را که به اصطلاح free solo نامیده می‌شود انجام دهد.

وی که تمام زندگیش را در حال صعود بوده است؛ بعد از 3 ساعت و 55 دقیقه موفق شد بر بلندای این قله بایستد و اولین کسی شد که توانست بدون کمک گرفتن از طناب و تجهیزات ایمنی این قله را فتح کرد. هانولد بعد از این صعود گفت فکر نمی‌کنم در زندگی رویایی بزرگتر از این داشته باشم. علاقمندان می توانند این مستند دیدنی را چهارشنبه 14 خرداد ساعت 21، از شبکه ورزش سیما تماشا کنند.

امشب پخش پشت صحنه «بچه مهندس»

پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس3» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که از ششم اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه دوم سیما رفت، امشب پخش می‌شود. فرهاد قائمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی به همراه روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره‌پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی، (با معرفی) محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی‌پور و (با حضور) سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری‌مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی بازیگرانی هستند که در فصل سوم «بچه مهندس 3» به ایفای نقش پرداختند.

«بچه مهندس3» که از ششم اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه دوم سیما رفت ، شب گذشته به قسمت پایانی خود رسید.

ویژه برنامه ارتحال امام از شبکه قرآن

همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه)، شبکه قرآن و معارف سیما مستند "آقا روح الله" را به روی آنتن خواهد برد. مستند "آقا روح الله"در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز 13 و 14 خردادماه از ساعت 21 تا 22 پخش خواهد شد.

برنامه" مصباح" عنوان ویژه برنامه ای است که بصورت زنده در این ایام هر شب ازحرم مطهر امام خمینی(رحمت الله علیه) ساعت 22 الی 24 با حضور کارشناسان دینی همچون آیت الله تحریری و حجت الاسلام والمسلمین خسروی به ابعاد زندگانی و شخصیتی امام راحل(قدس سره) می‌پردازد. پخش گروه تواشیح محراب و محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) همراه با قرائت زیارت آل یاسین و دعای توسل با نوای سعید حدادیان و مهدی رسولی در حرم مطهر امام راحل (قدس سره) از بخش های ویژه برنامه "مصباح" در این ایام است.

برنامه دیگری با عنوان " مکتب خمینی " در این ایام ساعت 9:55 صبح و" سریال صنوبر" با موضوع زندگی امام خمینی (رحمت الله علیه) صبح‌ها ساعت 8 از این شبکه تقدیم مخاطبان خواهد شد. همچنین پخش سخنرانی سال‌های گذشته مقام معظم رهبری در حرم امام راحل (قدس سره الشریف) نیز در این ایام از ساعت 19:30 الی 20:30 پخش می‌‌شود.

مستندهای ویژه تلویزیون در ایام رحلت امام خمینی(ه)سایه اقتصادِ بدون فرهنگ بر آگهی‌های غرب‌زده تلویزیون/ بیزینسِ بازیگران با تبلیغات صداوسیما

ویژه برنامه «فتح خون» روی آنتن شبکه افق

همزمان با فرا رسیدن 14 و 15 خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد سال 1342، ویژه برنامه «فتح خون» در سه قسمت روی آنتن شبکه افق می‌رود. در برنامه نخست که سه شنبه 13 خردادماه پخش می‌شود، محمد تقی فیاض‌بخش حضور خواهد داشت و پیرامون شخصیت شهید سلیمانی و نقش او در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

موسی حقانی و حجت الاسلام آقاتهرانی مهمانان برنامه دوم هستند که چهارشنبه 14 خردادماه پخش می شود همچنین در برنامه سوم که پنجشنبه این هفته روی آنتن می رود، احمدرضا اخوت درباره شخصیت شهید سلیمانی مطالبی را بیان می‌کند. «فتح خون» طی این سه روز ساعت 18:30 از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن برای ساعت 8:30 روز بعد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.