تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 149750

ادعای عجیب هیلی: عملیات ۷ اکتبر با حمایت ایران، روسیه و چین انجام شد!

ادعای عجیب هیلی: عملیات ۷ اکتبر با حمایت ایران، روسیه و چین انجام شد!

سیاستمدار آمریکایی در سفر به محل اجرای عملیات طوفان الاقصی مدعی شد این عملیات با حمایت ایران، روسیه و چین انجام شد.

«نیکی هیلی» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که به اراضی اشغالی سفر کرده، مدعی شد عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر با حمایت چین، روسیه و ایران انجام شده است.

به گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، این سیاستمدار آمریکایی هیچ سندی برای اثبات ادعای خود ارائه نداد، اما مدعی شد: «هفتم اکتبر توسط ایران هماهنگ شد، با کمک اطلاعاتی روسیه انجام شد چین تامین مالی آن را برعهده داشت. این را انکار نکنید.»

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا که در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه از «دونالد ترامپ» شکست خورد، در بازدید از مواضع رژیم صهیونیستی که در هفتم اکتبر هدف حمله نیروهای حماس قرار گرفت، گفت: «چین تمام این مدت از ایران حمایت مالی به عمل آورد. اطلاعات روسیه به آن‌ها کمک کرد اهداف را شناسایی کنند… اگر واقعاً می‌خواهیم جلوی تکرار این اتفاق را بگیریم، باید درباره اینکه چه کسانی آن را انجام دادند، با خود صادق باشیم.»

ادعای عجیب هیلی: عملیات ۷ اکتبر با حمایت ایران، روسیه و چین انجام شد!

نیکی هیلی در اراضی اشغالی

به گزارش این رسانه صهیونیستی، نیکی هیلی که اخیرا اعلام کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری به ترامپ رای خواهد داد، ممکن است با این سفر به دنبال کسب اعتبار برای ورود دوباره به انتخابات باشد، این بار به عنوان معاون دونالد ترامپ. در ایالات متحده معاون رئیس‌جمهور هم مانند مقام ریاست‌جمهوری در انتخابات تعیین می‌شود.

بخوانید…

منبع:مشرق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.