تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۶:۴۵
کد خبر : 20415

اسبقیان: از آمریکا انتقام خواهیم گرفت

اسبقیان: از آمریکا انتقام خواهیم گرفت

اسبقیان: از آمریکا انتقام خواهیم گرفت

ژیمناستیک اسبقیان

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: قول می‌دهیم که راه سردار شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم و انتقام سختی را از آمریکا خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدشروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: جامعه وزشی ایران روز گذشته هم در وزات ورزش و جوانان مراسم باشکوهی با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی و کلیه پیشکسوتان و مربیان برگزار کرد تا به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگوار آن شهید سرافراز و قهرمان تسلیت بگویند.

او در ادامه افزود: جامعه ورزشی امروز هم حضور پیدا کردند تا به حضرت آقا بگویند راه این شهید و تمامی شهدای انقلاب اسلام، شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی را ادامه خواهیم داد و راه این شهید هم قطعا پر رهرو است. این صدای ملت ایران است که ترامپ قمارباز به فرموده سردار شهید قاسم سلیمانی باید بداند و بفهمد که مردم ایران پشت مقام معظم رهبری هستند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد و انتقام سختی را از ترامپ قمارباز، ایادی و عامل استکبار جهانی خواهند گرفت.

اسبقیان بیان کرد: همه در غم از دست دادن سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی هستیم. به این شهید بزرگ و یارانش قول می‌دهیم و پیمان می‌بندیم که راهش را ادامه خواهیم داد و به فرموده رهبر اسلام انتقام سختی را خواهیم گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.