تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر : 70931

اسکولز خودش را شبیه به کدام هافبک‌های رئال مادرید می‌داند؟

اسکولز خودش را شبیه به کدام هافبک‌های رئال مادرید می‌داند؟

اسکولز خودش را شبیه به کدام هافبک‌های رئال مادرید می‌داند؟

هافبک پیشین منچستریونایتد معتقد است سبک بازی‌اش شبیه به دو هافبک کنونی کهکشانی‌ها بوده است.

اسکولز خودش را شبیه به کدام هافبک‌های رئال مادرید می‌داند؟ – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل اسکولز که در تمام دوران بازیگری‌اش از فوتبال پایه تا فوتبال حرفه‌ای در باشگاه منچستریونایتد بود و با این تیم 25 عنوان قهرمانی مختلف از جمله 11 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، می‌گوید سبک بازی دو هافبک تیم فوتبال رئال مادرید نزدیک به سبک بازی اوست.

هافبک پیشین منچستریونایتد به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: دوست دارم فکر کنم کمی شبیه به لوکا مودریچ بازی می‌کردم. لوکا بازیکن متفاوت‌تری نسبت به من است چون او سریعتر است و می‌تواند نفر مقابلش را از پیش‌رو بردارد، اما خصوصیات مشترکی هم داریم از جمله کنترل کردن بازی.

وی افزود: احتمالاً سبک بازی‌ام به تونی کروس شبیه‌تر است که یک پاسور و بازیکنی کنترل‌کننده‌تر است. او در جریان بازی با بازیکنان دیگر اصلاً درگیری فیزیکی پیدا نمی‌کند و گل‌های عجیبی هم به ثمر می‌رساند. فکر می‌کنم اگر قرار باشد از بین این دو یکی را انتخاب کنم، سبک بازی‌ام بیشتر شبیه به کروس بود تا مودریچ.

استام: انتقادات به پوگبا گاهی ناعادلانه است/ دوست دارم پل در منچستریونایتد بماندگیگز: بکام باید از منچستریونایتد جدا می‌شد/ هر هفته میان او و فرگوسن مشاجره‌ای شکل می‌گرفت

تونی کروس سه سال دیگر با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد. اخیراً شایعه شده بود که مدیران باشگاه بایرن مونیخ نسبت به بازگرداندن این هافبک 30 ساله به آلیانتس آره‌نا در تابستان پیش‌رو علاقه‌مند هستند.

لوکا مودریچ 34 ساله هم که تنها یک فصل دیگر با پرافتخارترین باشگاه اروپا قرارداد دارد، اخیراً شایعاتی درباره جدایی‌اش از این تیم مطرح و از اینتر، یوونتوس و تاتنهام به عنوان مقاصد احتمالی‌اش یاد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.