تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 110197

اعتراف تلخ سرمربی تراکتور بعد از رفتار تماشاگران خودی؛ این یک رسوایی بزرگ است!

اعتراف تلخ سرمربی تراکتور بعد از رفتار تماشاگران خودی؛ این یک رسوایی بزرگ است!

قدرت تراکتور با هوادارانش چند برابر می‌شود؛ این موضوع در بازگشت هواداران این تیم به ورزشگاه بعد از پایان محدودیت های کرونایی یه خوبی خود را نشان داد. شاگردان ساغلام با حضور تی‌تی‌ها دو بازی خانگی خود را پشت سرهم بردند تا به پرسپولیس برسند.

در شرایطی که بعضی از بازی های این هفته بدون تماشاگر برگزار شد، ورزشگاه یادگار امام میزبان بیش از ۶۰ هزار نفر بود. تراکتور امیدوار بود با حضور این لشکر بزرگ، بعد از ۵ شکست متوالی، طعم برد را مقابل سرخ پوشان پایتخت بچشد. فشار هواداران جو را کاملا به نفع آنها کرده بود ولی کم کم جو روی سکوها متشنج و در ادامه به نیمه تمام ماندن بازی انجامید.

ساغلام که می‌خواست مثل هموطنش دنیزلی (آخرین برد تراکتور مقابل پرسپولیس با او به دست آمد) پرسپولیس را به کمک تی‌تی‌ها شکست دهد، در لحظاتی که بازی به مدت حدود ۲۰ دقیقه متوقف شد به سمت هواداران رفته و آنها را دعوت به آرامش کرد. او از هواداران خواست تا کاری نکنند که بازی ۳-۰ به نفع حریف شود.

ار دوم که جنجال شد، داور هم لبریز شد و توپ را برداشته و سوت نیمه تمام ماندن بازی را به صدا درآورد. در این لحظات ساغلام

باحسرت داشت ورود بازیکنان پرسپولیس را به رختکن تماشا می‌کرد. او با حمایت هواداران تیمش پرسپولیس را به گوشه رینگ

برده بود و برای زدن مشت نهایی آماده می‌شد اما به یک باره، همین نیروی محرکه، ترمز تراکتور را کشید. هواداران حرف سرمربی و خواهش کاپیتان را رد کردند تا ساغلام عصبی و شوکه از اتفاقات بازی روی نیمکت نشسته و این جمله را با خود زمزمه کند: «بو بویوک بیر رضالت (این یک رسوایی بزرگ است)»

همچنین بخوانید:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.