تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 131606

اعتراف مدیر صنعت نفت به اشتباهش برابر ساپینتو

اعتراف مدیر صنعت نفت به اشتباهش برابر ساپینتو

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شانس قهرمانی استقلال زیاد بود اما این تیم با ریکاردو ساپینتو بهم ریخته است.

علیرضا فیروزی درباره اعتراض تیم مس کرمان به برگزاری ساعت بازی‌ها و اینکه گفته می شود صنعت نفت دست بالا را دارد،

اظهار داشت:صنعت نفت آبادان در شرایط آب و هوایی گرم تمرین می‌کند و وضعیت مشکل‌تری دارد و ما تابع سازمان لیگ هستیم و این سازمان مشخص می‌کندچه ساعتی بازی ها برگزار می‌شود. اعتراض تیم‌ها قابل احترام است.

وی یادآور شد: یک سری مشکلات در اوایل فصل بود به همین دلیل شکست می‌خوردیم. از زمانی که تماشاگر وارد ورزشگاه شد، فوتبال ما خیلی تغییر کرد و انگیزه بازیکنان بیشتر شد. فصل را با یک مربی شروع کردیم نه اینکه بد بود اما نتوانست کار خودش را با بازیکنان کامل کند و افکار فنی خود را انتقال دهد. بعد از چند بازی فیروز کریمی را آوردیم اما او هم نتوانست در چند بازی خوب جواب دهد.

 

وی درباره درگیری با ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: من نباید استارت می‌زدم و تا آنجا می‌آمدم. آمدم کمک کنم تا این شلوغی‌ها پایان یابد زیرا به امید خالدی نیاز داشتیم. این مربی عصبی است و امکان داشت روی بازیکن ما اثر بگذارد و می‌خواستم خالدی اخراج نشود. ما آمدیم تا از اتفاقات بیشتر جلوگیری کنیم اما ساپینتو هم به من حمله کرد و یک آقایی وسط بود و آن فرد را سمت من هل داد.

فیروزی افزود: استقلال با ساپینتو بهم ریخته است. شانس قهرمانی آنها زیاد بود اما ساپینتو در تمام فصل این برخوردها را با مربی، بازیکن و پزشکیار داشته است. فقط بحث فنی نیست. ایا به لحاظ شخصیتی می‌تواند به تیم کمک کند؟ حرکتم اشتباه بود اما ساپینتو بعد از این مساله چند بار از منطقه خود خارج شد و ناظر داروی می‌گفت اشکال ندارد و رهایش کنید!

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.