تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
کد خبر : 126182

اعلام مراحل دریافت وام 30 میلیونی برای خانواده ها / جا نمانید !

اعلام مراحل دریافت وام 30 میلیونی برای خانواده ها / جا نمانید !

به تازگی روح‌الله حسین‌زاده درمورد پرداخت وام 30 میلیونی به تمام خانواده‌ها خبر داده و گفت: در حال حاضر با ۱۵ دستگاه

دولتی تفاهمنامه همکاری برای پرداخت وام 30 میلیونی را امضا کرده‌ایم تا وام ۳۰ میلیون تومانی با ۴ درصد سود به مردم تعلق گیرد. برای اطلاع از ادامه این خبر باما همراه باشید.

به تازگی روح‌الله حسین‌زاده درمورد پرداخت وام 30 میلیونی به تمام خانواده‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر با ۱۵ دستگاه

دولتی تفاهمنامه همکاری برای پرداخت وام 30 میلیونی را امضا کرده‌ایم تا وام ۳۰ میلیون تومانی با ۴ درصد سود به مردم تعلق گیرد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی جزئیات و شرایط ارائه وام ۳۰ میلیون تومانی سفر را بیان کرد.

روح‌الله حسین‌زاده مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی موضوع اختصاص وام ۳۰ میلیون تومانی سفر را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر با ۱۵ دستگاه دولتی تفاهمنامه همکاری برای اختصاص این وام امضا کرده‌ایم تا وام ۳۰ میلیون تومانی با ۴ درصد سود به کارمندان دولت یا کسانی که می‌توانند گواهی کسر از حقوق دریافت کنند تعلق می‌گیرد.

ارائه پکیج سفر به ۱۲ هزار مقصد گردشگری

وی گفت: درخواست بودجه برای اجرای این طرح را از محل تبصره ۱۸ داده‌ایم به محض آنکه چنین مبلغی اختصاص یابد، این وام نیز در اختیار سرپرست خانوار قرار می‌گیرد. در حال حاضر ساز و کار آن با بانک عامل معین شد. هر زمان دولت این پول را بدهد آن را در اختیار بانک قرار می‌دهیم. پس از آن، پکیج سفرها ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: قرار است در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که چند روز دیگر برگزار می‌شود؛ پلتفرمی به نام «ایران سفر» رونمایی شود در این سایت ۱۲ هزار مقصد بارگزاری شده است و اطلاعاتی درباره سفر به مردم می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: دو سال و نیم زمان برد تا بتوانیم این پلتفرم را اجرا کنیم همچنین بخش خصوصی دخیل در این کار نیز شناخته شد. برای طراحی آن نیز ۲۵ پلتفرم جهانی را بررسی کردیم تا به این مدل رسیدیم. ارائه مشاوره سفر تنها بخشی از کارکرد آن است در این سایت خدماتی مانند کارانه کاپوتاژ، تورهای ورودی و غیره نیز ارائه می‌شود.

بخوانید…..
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.