تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر : 42679

افزایش تلفات ویروس کرونا در آمریکا به 50 نفر

افزایش تلفات ویروس کرونا در آمریکا به 50 نفر

افزایش تلفات ویروس کرونا در آمریکا به ۵۰ نفر

منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۵۰ نفر خبر دادند.

افزایش تلفات ویروس کرونا در آمریکا به 50 نفر – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا (CDC) صبح روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد که تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 50 نفر رسیده است.

همچنین منابع آمریکایی اعلام کرده‌اند که ساعاتی پیش یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایالت نیویورک جان خود را از دست داده است که این اولین مورد مرگ‌ومیر در ایالت نیویورک بر اثر ویروس کرونا به شمار می‌رود.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا، تاکنون 2340 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در پی تشدید بحران کرونا در آمریکا طی روزهای اخیر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ظهر جمعه به وقت محلی در راستای جلوگیری از وخیم‌تر شدن اوضاع در این کشور حالت اضطراری ملی اعلام کرد.

بحران کرونا در ایالات متحده به روایت رسانه های آمریکاییهرج‌ومرج در بزرگترین رزمایش انتقال نیروهای آمریکا به اروپا بر اثر شیوع کروناترامپ برای حفاظت در مقابل کرونا روز ملی دعا اعلام کردپیش بینی آغاز بزرگترین بحران مالی در تاریخ آمریکا با شیوع کروناترامپ برای مقابله با کرونا حالت اضطراری ملی اعلام کردترامپ: تست کرونا می‌دهم

انتهای پیام/.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.