تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 94993

البرز در ارزیابی مرکز مدیریت بازرسی کل کشور درخشید

البرز در ارزیابی مرکز مدیریت بازرسی کل کشور درخشید

استاندار البرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای سطح شاخص ها در استان گفت: این استان در ارزیابی مرکز مدیریت بازرسی کل کشور درخشید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در روز یکشنبه ، عزیزاله شهبازی  افزود: البرز در مسیر ارتقا شاخص های رشد و توسعه بر اساس ارزیابی مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و مدیریت حقوقی کل کشور از عملکرد استانداری های سراسر کشور موفقیت چشمگیری داشته است.

وی بیان داشت: بر اساس مستندات ارایه شده، با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته و در سایه اتحادو انسجامی که در استان حاکم شد، البرز موفق شد از مجموع ۲ هزار امتیاز، هزار و ۷۰۰ امتیاز را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه استان در شاخص های اختصاصی و عمومی رشد معناداری را تجربه کرد، ادامه داد: در شاخص های اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی از میانگین کشوری به طور محسوسی پیشی گرفته ایم.
شهبازی گفت: در شاخص های شفافیت مدیریت مالی، توسعه مشارکت سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی طی سه سال اخیر رشد ۱۰۰ درصدی را شاهد بودیم.

استاندار البرز افزود: این توفیقات براساس ارزیابی مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و مدیریت حقوقی کل کشور از کارنامه استانداری ها،احصا شده که بزودی مشروح آن اطلاع رسانی خواهد شد.

شهبازی با اشاره به آمارهایی که اخیرا از مرکز ملی آمار منتشر شده، گفت: طبق این آمارها نرخ بیکاری البرز در سال ۹۷ حدود ۱۴.۷درصد بوده که این رقم امسال به ۹.۱ رسید تا شاهد کاهش ۵.۶ درصدی نرخ بیکاری البرز طی سه سال تلاش شبانه روزی باشیم.وی همچنین با بیان اینکه نرخ فلاکت که حاصل نرخ تورم فزاینده و نرخ بیکاری رو به افزایش است، افزود: البرز در کاهش نرخ فلاکت نیز جهش معناداری داشته و اکنون به وضعیت سبز در کشور رسیده است.

شهبازی اضافه کرد: اقدامات بسیاری با توجه به اقتضائات استانی صورت گرفت ولی برای باز کردن گره های بزرگ تر نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم و توجه ملی را به کمبودهای استان جلب کردیم.
وی افزود: البرز، استانی مهاجرپذیر است و این رشد فزاینده جمعیت مهاجران، بسیاری از سرانه ها را تحت تاثیر قرار داده ولی مردم این استان لایق بهترین امکانات و زیرساخت ها هستند که با اشراف به این امر با تمام توان برنامه ریزی و اقدام کردیم.
شهبازی گفت: اکنون این رشد معنادار و چشمگیر شاخص ها، بستر آرامش خاطر مردم را در بسیاری از حوزه ها فراهم کرده و این مهم با تعامل، اتحاد، همگرایی و بسیج مجموعه مسوولان استان محقق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.