تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 80323

امام جمعه اهل سنت کلاله درگذشت

امام جمعه اهل سنت کلاله درگذشت

امام جمعه اهل سنت کلاله درگذشت

آخوند حماد احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله امروز پس از ماه‌ها تحمل رنج بیماری، امروز دعوت حق را لبیک گفت.

امام جمعه اهل سنت کلاله درگذشت – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آخوند حماد احمدی امام جمعه اهل سنت شهرستان کلاله در شرق استان گلستان امروز پس از ماه‌ها تحمل رنج بیماری، امروز دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم اقامه نماز و تشییع آن مرحوم، ظهر امروز 15 خرداد 99 در مصلای بزرگ روستای دهنه شهرستان کلاله با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با صدور پیامی، درگذشت امام جمعه اهل سنت کلاله را تسلیت گفت.

آیین نماز جمعه در 10 شهر مازندران برگزار می‌شودامام جمعه موقت کاشان: امام خمینی(ره) با احیاء بیداری اسلامی‌ مستکبران را خوار و ذلیل کردامام جمعه اهل سنت راز و جرگلان: تروریست واقعی آمریکاست / دموکراسی ‌واقعی فقط در ایران اسلامی برقرار است

در متن این پیام آمده است: با نهایت تاسف و تاثر درگذشت عالم دینی و امام جمعه اهل سنت کلاله "آخوند حماد احمدی" را به کلیه مردم ترکمن صحرا و استان گلستان و شهرستان کلاله و به ویژه به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند متعال برای آن سفر کرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت داریم.

مرحوم آخوند حماد احمدی در طول دوران حیات خود در راه تحقق وحدت و تقریب بین امت اسلام و ترویج زندگی مسالمت آمیز مسلمانان در سایه قرآن و سنت رسول الله (ص) تلاش شایانی داشت. این عالم گرانقدر استان گلستان عمر شریف خود را در راه ترویج اسلام سپری کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.