تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 67740

اولتیماتوم معاون استاندار سمنان برای تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید

اولتیماتوم معاون استاندار سمنان برای تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید

اولتیماتوم معاون استاندار سمنان برای تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید

معاون سیاسی و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تکلیف واحد‌های تولیدی و صنعتی معطل‌مانده در بانک‌ها را تا پایان خردادماه مشخص کنند.

اولتیماتوم معاون استاندار سمنان برای تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر امروز در نشست بررسی تسهیلات رونق تولید در استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: عملکرد بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در اعطای تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان مطلوب بوده است.

وی خطاب به مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان صمت استان و بانک‌های عامل گفت: پیگیری مستمری باید برای تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی و‌ صنعتی استان سمنان که متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند صورت گیرد.

معاون سیاسی و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار داشت: عزم جهادی لازم است تا اختلاف پرداختی موجود در پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی در بین بانک‌های استان سمنان به حداقل ممکن برسد.

خجسته پور تأکید کرد: بانک‌های عامل باید رویه‌های اداری را برای اعطای تسهیلات را تسهیل کنند.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان جزو استان‌های برتر و موفق کشور از نظر اعطای تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی است گفت: دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و بانک‌های عامل باید برای تحقق شعار جهش تولید همتی مضاعف داشته باشند.

تسهیلات به واحدهای تولیدی خسارت دیده از سیل لرستان پرداخت می‌شوداز گوشه و کنار ایلام|از اجرای 530 کیلومتر فیبرنوری تا جذب 97 درصد تسهیلات بخش تولید43 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان بوشهر پرداخت شد

معاون سیاسی و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار داشت: تحقق شعار سال رضایت فعالان اقتصادی، دولتمردان و رونق واحد‌های صنعتی و تولیدی را به دنبال دارد.

خجسته پور با اشاره به معرفی 30 طرح گردشگری از سوی اداره کل میراث استان سمنان به وزارتخانه مربوطه این سازمان برای دریافت تسهیلات ضمن تأکید بر پیگیری مستمر برای اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی حوزه گردشگری گفت: یکی از اولویت‌های مهم اقتصادی استان سمنان توسعه گردشگری است و این حوزه باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بر تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جبران عقب‌ماندگی‌های اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.