تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 123960

این بازیکن استقلال در حد لیگ برتر هم نیست، چه برسد به دربی!

این بازیکن استقلال در حد لیگ برتر هم نیست، چه برسد به دربی!

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه کادرفنی استقلال در شروع و ادامه دربی اشتباهات مکرری داشت که در نهایت باعث شد یکی از حساس‌ترین مسابقات را با تساوی تمام کند.

افشین حاجی پور، بازیکن اسبق استقلال درباره نتیجه رقم خورده در دربی ۹۹ پایتخت اظهار داشت: این نتیجه فقط حاصل اشتباهات کادر فنی بود. کادر فنی استقلال از ابتدای بازی تا آخر، دائماً در حال اشتباه کردن و تکرار اشتباهات قبلی‌اش بود.

وی اضافه کرد: استقلال از ابتدای بازی با یک ترکیب اشتباه به زمین رفت به ویژه در میانه زمین. ما چندین سال است که در وسط زمین مشکل داریم اما با وجود مهدی مهدی پور عجیب است که چرا سعید مهری در ترکیب دربی به میدان می رود! این فوتبالیست (مهری) در حد لیگ برتر هم نیست، چه برسد به دربی!

مربی فوتبال کشورمان اضافه کرد: ساپینتو در استفاده از جایگزین عارف غلامی هم اشتباه کرد. سیاوش یزدانی فصل قبل به تیم ملی رسید و با وجود او استقلال بهترین خط دفاعی را داشت. چرا سیاوش یزدانی نباید در چنین بازی مهمی به میدان برود!

این بازیکن قدیمی استقلال تاکید کرد: عدم مسئولیت پذیری بازیکنان هم در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبود. آنها سه اصلِ توپ، یار و فضا را رعایت نمی‌کردند و دائماً بازیکن کناری شان را گم می کردند و یا در فضاهای غلط قرار می‌گرفتند.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.