تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
کد خبر : 33632

بازدید لاریجانی از ستاد انتخابات کشور

بازدید لاریجانی از ستاد انتخابات کشور

بازدید لاریجانی از ستاد انتخابات کشور

رئیس مجلس شورای اسلامی از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

بازدید لاریجانی از ستاد انتخابات کشور – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مستقر در وزارت کشور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در وزارت کشور، از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

لاریجانی در جریان این بازدید گفت: از ستاد انتخابات بازدید که داشتم نشانشگر تلاش هوشمندانه برای صیانت از آرای مردم را شاهد بودم ان‌شاالله مجلس با رای مردم پشتوانه قوی داشته باشد، ان‌شاالله در گام بعدی الکترونیکی شدن انتخابات، شمارش آرا هم الکترونیکی شود تا سرعت بالا رود اقای رحمانی فضلی گفت طراحی کار صورت گرفته امیدوارم شورای نگهبان هم همکاری‌های لازم را داشته باشد.

وی افزود: تدبیری که وزارت کشور برای انتخابات در این زمینه گرفت اقدام خوبی بود در جلسه صبح نماینده وزارت بهداشت نیز حضور داشت دو بیمارستان نیز برای موارد مشکوک به این بیماری در نظر گرفته شده است در حال حاضر درگیری بیماری در این شهر زیاد نیست ولی تمهیداتی برای مدارس و تجمعات مردمی گرفته شد دستگاهای بهداشتی و رسانه ها باید در این زمینه نکات لازم را به مردم منتقل کنند.
وی درباره تاثیر انتخابات پرشور در کشور گفت رای مردم کارامدی سیستم حکومتی را نشان می دهد و هم اینکه نهادها و بخش های مختلف با پشتوانه رای مردم فعال تر می شوند و نسبت به مسائل کشور با پشتوانه قوی تری عمل می کنند.
وی در ادامه افزود: انتخابات با شکوه باعث می شود طرف مقابلی که به دنبال فشار بر مردم و نظام اسلامی است به تلقی اشتباه خود علیه ایران پی برد.
وی درباره عملکرد مجلس دهم نیز گفت: این موضوع را باید در شرایط و زمان فعلی کشور بررسی کرد مجلس دهم در شرایط تحریمی تصمیمات مهمی اخذ کرد و قوانین مهمی را در دستور کار قرار داد بخش اعظمی از فعالیت این مجلس در مواجه با تحریم بود.
انتهای پیام/

`پوشش زنده جدیدترین اخبار انتخابات مجلس|تمدید رای‌گیری تا ساعت 20 امشب/ موج جدید حضور مردم پای صندوق‌ها از بعدازظهر/ 30 نفر از متخلفین انتخاباتی در پاکدشت دستگیر شدندلاریجانی رأی خود را در قم به صندوق انداخت

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.