تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 57270

بازگشت شاخص بورس به روند صعودی

بازگشت شاخص بورس به روند صعودی

بازگشت شاخص بورس به روند صعودی

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۹ هزار و ۳۵۳واحدی، به ارتفاع ۶۴۵ هزار و ۷۶۲ واحدی صعود کرد.

بازگشت شاخص بورس به روند صعودی – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 8میلیارد سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 500هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 19هزار و 353واحدی در ارتفاع 645هزار و 762واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، ارتباطات سیار ایران و نفت پارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 5157واحد، کل (هموزن) 6406واحد، قیمت (هموزن) 4260واحد، آزاد شناور 27521واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب 13792 و 40590واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 708میلیون ورقه به‌ارزش 3087میلیارد تومان در 809هزار نوبت، آیفکس 186واحد رشد کرد و در ارتفاع 8183واحد قرار گرفت.

بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ بورس انجام شد/ 8 میلیارد سهم شستا روی میز فروشتوضیحات دژپسند درباره عرضه سهام شستا در بورسواگذاری شستا؛ نقطه عطف بورس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.