تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر : 56200

برخورد با مدیران غیرجهادی و ضعیف مطالبه مردم لرستان؛ عدم ثبات مدیریت‌ها مانع پیشرفت استان شده است

برخورد با مدیران غیرجهادی و ضعیف مطالبه مردم لرستان؛ عدم ثبات مدیریت‌ها مانع پیشرفت استان شده است

برخورد با مدیران غیرجهادی و ضعیف مطالبه مردم لرستان؛ عدم ثبات مدیریت‌ها مانع پیشرفت استان شده است

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم برخورد با مدیران غیرجهادی و ضعیف را مطالبه مردم لرستان دانست و گفت: عدم ثبات مدیریت‌ها مانع پیشرفت استان شده است.

برخورد با مدیران غیرجهادی و ضعیف مطالبه مردم لرستان؛ عدم ثبات مدیریت‌ها مانع پیشرفت استان شده است – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی امروز در دیدار با رئیس جهاد کشاورزی استان لرستان هدف از این دیدار را آشنایی نزدیک با مدیران و حیطه کاری آنها دانست و اظهار داشت: مطالبه مردم از نمایندگان، عدالت، برخورد با مدیران غیرجهادی و ضعیف، پرهیز از باند بازی، طایفه بازی، جناح بازی و همچنین پرهیز از مال اندوزی و استخدام‌ سفارشی فامیل، اطرافیان و حامیان ستادی است.

وی با بیان اینکه هیچ وقت دیدگاه بنده این نبوده که با نماینده شدن به دنبال شان اجتماعی باشم افزود: بنده تنها مدیون خدا و مردم هستم و فقط به خدا و مردم پاسخگو هستم‌ بر همین اساس هدفم رضایت خدا و خدمت به مردم است.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم عنوان کرد: متاسفانه یکی از آفت‌هایی که مانع رشد و پیشرفت استان لرستان شده عدم ثبات مدیریت‌ها است که بیشتر این آسیب از جانب نمایندگان و دخالت‌های بی جا در کار مدیران و دخالت غیرکارشناسی در عزل و نصب‌ها است.

وی با بیان اینکه ذات کار نماینده دخالت در امور اجرایی نیست بیان کرد: اعتقاد بنده بر این است چنانچه نمایندگان می‌خواهند در انتصاب مدیران استانی دخالت کنند باید از طرف نمایندگان سراسر استان بدون زیاده خواهی، مسائل قومی و جناحی بلکه براساس رزومه مدیر باشد نه بر اساس سنت غلطی که تنها نمایندگان خرم‌آباد دخالت کنند چرا که منافع مردم استان لرستان گوشت قربانی نیست که هر کس بخواهد برای خودش تقسیم کند.

ویسکرمی خاطرنشان کرد: متاسفانه استخدام‌های بی رویه و غیرضروری در جهاد کشاورزی سبب نارضایتی مردم شده که ریشه این عدم رضایت عملکرد غلط مسئولان است و بنده معتقدم مجلس در این رابطه بسیار نقش دارد چرا که سلامت کشور از مجلس شروع می شود وقتی مجلس سالم باشد قوه مجریه نمی‌تواند تخلف کند.

وی با بیان اینکه راه نجات استان لرستان پرداختن به حیطه کشاورزی است اظهار داشت: با توجه به اقلیم لرستان راه نجات استان رشد کشاورزی و دامپروری است تا صنعت، شرایط در لرستان مهیا است ولی متاسفانه همت و مدیریت کار در این استان وجود نداشته است.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم افزود: باید مجمع نمایندگان استان لرستان به لحاظ نظارت علمی و خارج از منافع شخصی بر دولت فعال شوند و به فراهم کردن زیرساخت‌ها برای استان کمک کنند.

وی عنوان کرد: زمانی که نمایندگان استان در حال جمع‌کردن رای بودند در تهران بودجه سال 99 بسته شد و با بودجه‌های اندکی که به استان داده شده کار چندانی نمی‌توان کرد، دولت بنا بود هزار و 25 میلیارد تومان برای لایروبی رودخانه‌ها به استان لرستان بدهد و قرار شد رئیس سازمان برنامه و بودجه 200 میلیارد تومان قبل از عید پرداخت به استان بدهد که نداد ولی ظاهراً نمایندگان مستقر استان پیگیری نکردند چون درگیر کارهای فرعی بودند.

ویسکرمی با بیان اینکه نمایندگان استان باید منافع شخصی را کنار گذاشته و استانی تصمیم بگیرند بیان کرد: نمایندگان باید به مدیران برای درست انجام دادن کار کمک کنند و نیز بر کار آنها نظارت داشته باشند.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم گفت: متاسفانه در استان لرستان برای رشد صنایع تبدیلی تلاش جدی نشده که بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم و عرضه محصولات کشاورزی را ارتقا بدهیم. چرا با وجود امکان کشت سبزی در استان باید سبزی بسته بندی از اصفهان وارد لرستان شود و یا اینکه تخم مرغ نطفه دار استان لرستان به ایلام برود و وقتی جوجه شد باز وارد لرستان شود، باید جوجه کشی در استان فعال شود که چرخه داخلی تولید در استان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بنده وقتم را برای تولید در استان امتیازگیری برای حوزه انتخابیه،کمک به مدیر برای جذب اعتبار بیشتر، نظارت بر اساس مدرک و مستندات بر کار مدیران نه بهانه جویی و دخالت خواهم گذاشت چرا که این اقدامات از وظایف نمایندگان است و امیدوارم در مجلسی که بسیاری از منتخبان آن با شعار انقلابی بودن رای آورده‌اند به راستی این شعار عملی شود. اصلاحات اساسی باید از خود نمایندگان آغاز شود و این آزمون بزرگ در ابتدای مجلس انقلابی است.

افزایش ظرفیت 58 واحد تولیدی در لرستان؛ 54 سازه فلزی منازل به سیل‌زدگان استان اهدا شدانتقاد امام جمعه خرم‌آباد از میزان تولد در لرستان / باید از کاهش سرمایه جوانان جلوگیری شود‌استاندار لرستان: لغو ممنوعیت تردد بین استانی از اول اردیبهشت؛ مهلت جذب اعتبارات تمدید شد

انتهای پیام/645/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.