تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 23395

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در سفارت ایران در لاهه

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در سفارت ایران در لاهه
00

مجلس بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان ازسوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه برپا شد.

به گزارش ایسنا، در این ‌برنامه که در یکی از بزرگترین سالن‌های شهر لاهه و با شرکت صدها تن از مردم مقیم هلند از ملیت‌های مختلف برگزار شد، علاوه بر تلاوت قرآن توسط قاریان برجسته هلند، قرائت شعر و پخش کلیپ‌هایی درباره زندگی و مقام شهید سلیمانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران و نمایندگانی از اتباع ایران، ترکیه، عراق و افغانستان به ایراد سخنانی در تجلیل از مقام و منزلت این شهیدان پرداختند.
علیرضا کاظمی ابدی سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره یه مجاهدتهای این شهیدان والامقام، اظهار داشت: اگر رزمندگانی همچون سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، حزب الله لبنان، فاطمیون افغان و زینبیون پاکستانی نبودند، سرزمینهای اسلامی و ناموس مسلمانان به دست دشمنانی می‌افتاد که هدفشان مبارزه با قدرت و وحدت مسلمانان به‌ویژه شیعیان، مقابله با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ویرانی اماکن مقدسه بود.
سفیر کشورمان افزود: اولین ثمره خون این شهیدان، بیداری، اتحاد و انسجام بیشتر میان مردم ایران و عراق بود؛ و اولین وظیفه ما حفظ و پاسداری از خون شهدا و ثمرات ارزشمند آنهاست.
در این مراسم که با همکاری مجمع اهل بیت (ع) هلند برگزار شد، همچنین به مناسبت سالگرد ارتحال عالم مجاهد و خادم صدیق مکتب قرآن و اهل بیت (ع) مرحوم شیخ محمد اوجی، یاد خاطره وی نیز گرامی داشته شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.