تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر : 84586

برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» کانون پرورش فکری معرفی شدند

برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» کانون پرورش فکری معرفی شدند

برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» کانون پرورش فکری معرفی شدند برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» کانون پرورش فکری معرفی شدند

برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش تسنیم، داوران مهرواره «عکس‌نوشت» 733 اثر رسیده از بیش از یک‌هزار و 550 عکاس، شاعر و نویسنده به دبیرخانه را در چهار مرحله بررسی و در پایان 22 عکس نوشته را به عنوان برتر انتخاب کردند.

فراخوان مهرواره «عکس‌نوشت»، با موضوع همدلی و مهربانی، کار مشترک اعضای انجمن‌های عکاسان نوجوان و انجمن‌های شاعران و نویسندگان نوجوان، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان منتشر شد.

بر این اساس، اعضای انجمن عکاسان با موضوع مهربانی، همدلی، مهربانی، دستگیری از نیازمندان، نیایش و… عکاسی و آثار برگزیده خود را در اختیار اعضای انجمن‌های شاعران و نویسندگان هر استان قرار دادند تا با الهام از آن‌ها به خلق شعر یا داستان کوتاه بپردازند.

در مهرواره «عکس نوشت» هیچ‌گونه رتبه‌بندی وجود ندارد و از تمامی آثار انتخاب شده توسط داوران با اهدای بسته‌های فرهنگی قدردانی می‌شود.

برای مشاهده فهرست آثار برگزیده این مهرواره اینجا را کلیک کنید.

اثر جدید مسعود نجابتی به مناسبت میلاد امام موسی کاظم(ع)+عکسامیرخانی: تمام حرف من یک کلمه است: «آموزش»/ جای خالی هنر در کشور ما احساس می‌­شودحسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.