تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 86435

بهره برداری از 114طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان البرز

بهره برداری از 114طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان البرز

حميد رضا عقاب نشين ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در استان. از بهره برداری از 114طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان البرز.در سال جهش توليد خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز. از به بهره‌برداری رسیدن ۱۱۴ طرح صنعتی از ابتدای سالجاری با سرمایه گذاری ۱۰۳۵۱میلیارد ریالی و ایجاد ظرفیت اشتغال زایی ۲۱۱۸ نفری. در شهرک های دولتی استان خبر داد.

وي با اشاره به اینکه حفظ میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری موجود بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر از ایجاد اشتغال جدید است. خاطر نشان کرد: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان. با حمایت های صورت گرفته، تعداد 45واحد صنعتی راكد در شهرک های صنعتی استان البرز. در سالجاري به چرخه تولید بازگشت که این امر در سایه تلاش مسئولان استانی بوده است.

بهره برداری از 114طرح صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز. از عزم و اراده این شرکت در جهت تکمیل و توسعه زیرساخت های لازم در شهرک هاي صنعتی استان. به منظور حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال خبر داد. اظهار داشت: توسعه و تكميل زيرساخت ها و ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاران. از مهمترين اولويت هاي این شرکت است. که با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خاطنشان كرد. استقبال چشم گیر و قابل تحسین سرمایه گذاران در زمان تحریم های ظالمانه دولتهای استکباری. در مقابل توجه و حمایتهای هوشمندانه مسئولین استانی كه برگرفته از رهنمودهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب.( حمايت از صنايع كوچك) در سالجاري و توجه ويژه به مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی و همچنين پیگیری نماينده عالي دولت در استان. در مورد تصویب معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان اشتهارد. زمینه رشد سرمایه گذاری در سال جهش توليد را بهمراه داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.