تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 97298

بیت کوین در آستانه کانال ۶۶ هزار دلار

بیت کوین در آستانه کانال ۶۶ هزار دلار
قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

 اتر، دومین ارز دیجیتال پرارزش نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد افزایش یافت. با این حال، کارمزد تراکنش در بلاک چین اتریوم در حال افزایش است. داده‌های BitInfoCharts نشان می‌دهد که میانگین کارمزد تراکنش در اتریوم در روز شنبه ۴۱.۵ دلار بوده است که تقریباً سه برابر از سه ماه قبل است. چند برنده قابل توجه خارج از بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته XRP (XRP)، کامپیوتر اینترنتی (ICP) و کیهان (ATOM) بودند. از جمله بزرگ‌ترین بازندگان سولانا (SOL) و شیبا اینو (SHIB) بودند. در زمان انتشار، قیمت ۱۵ مورد از ۲۰ ارز دیجیتال برتر فهرست شده توسط CoinDesk افزایش یافته بود.

روایت اصلی بازار به آلت کوین‌ها (ارز‌های رمزنگاری جایگزین) تغییر کرده است، زیرا تسلط بیت کوین بر بازار همچنان در حال کاهش است. با ورود به هفته، توکن‌های مرتبط با بلاک چین‌های لایه ۱، از جمله بهمن (AVAX) و سولانا، همچنان توجه بازار را با افزایش کارمزد تراکنش‌های اتر به خود جلب می‌کنند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۲۴۵ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۶۲.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۹۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۰۷.۶ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۲۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان) بیت کوین 65.940 1,850,687,299 اتریوم 4750 133,894,808 بایننس کوین 644 18,849,495 تتر 1 28,025 سولانا 245 6,359,360 کاردانو 2.05 57,554 ریپل 1.29 36,127  پولکادات 52.76 1,483,357

بخوانید…..

بیت کوین بالاخره رشد کرد/ اتریوم ۳ هزار و ۱۲۷ دلار شد

رکوردشکنی یک رمزارز / ارز دیجیتال هلیوم چیست؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.