تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 121102

بیمارستان‌های کرج زیر ذره‌بین ایمنی/ قرعه به‌نام‌ مدارس هم می‌افتد

بیمارستان‌های کرج زیر ذره‌بین ایمنی/ قرعه به‌نام‌ مدارس هم می‌افتد

بیمارستان‌های کرج زیر ذره‌بین ایمنی/ قرعه به‌نام‌ مدارس هم می‌افتد

آوا البرز-سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: بیمارستان‌های ناایمن شهر شناسایی و به دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای دستورالعمل‌ها معرفی شدند.

محمد یساولی گفت: به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی ناایمنی‌های مراکز درمانی شهر اعم از خصوصی و دولتی احصا و طی جلسه‌ای با معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز به مسئولان این مجموعه اعلام شد.
او با بیان اين که مقرر شد ایمن‌سازی مراکز درمانی در سه مرحله و براساس اولویت‌ها اجرایی شود، می‌گوید: مرحله اول ایمن‌سازی تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: دستورالعمل‌های ایمنی در بیمارستان‌های نوساز و قدیمی متفاوت است.
او می‌گوید: باید عزم جدی و تمام عیاری درخصوص ایمن سازی ساختمان‌های اداری و پیشگیری از حوادث بین همه دستگاه‌ها ایجاد شود.
یساولی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج آمادگی ارائه آموزش‌های پیشگیری از حریق و اطفا به همه ادارات را دارد.
او افزود: ناایمنی مدارس، مراکز آموزشی و فرهنگی نیز در حال احصا است و قدم بعدی ما رسیدگی به این موضوع خواهد بود.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ایجاد و ارتقای دغدغه شهروندان را کاهش می‌دهد و موجب کاهش خسارت‌های احتمالی خواهد شد.
بخوانید…….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.