تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 57190

تالیف کتاب «تاکتیک های رزم با بالگرد در مناطق جنگی» به امیر غلامرضا فرزین

تالیف کتاب «تاکتیک های رزم با بالگرد در مناطق جنگی» به امیر غلامرضا فرزین

تالیف کتاب «تاکتیک های رزم با بالگرد در مناطق جنگی» به امیر غلامرضا فرزین

کتاب «تاکتیک های رزم با بالگرد در مناطق جنگی» به قلم خلبان بازنشسته امیر غلامرضا فرزین فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز در کرمانشاه در سال های دفاع مقدس به رشته تحریر درآمد.

تالیف کتاب «تاکتیک های رزم با بالگرد در مناطق جنگی» به امیر غلامرضا فرزین – اخبار سیاسی –

امیر سرتیپ دوم استاد خلبان بازنشسته غلامرضا فرزین، رئیس ایمنی پرواز و معاون پیشین هوانیروز ارتش در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: کار تألیف و تدوین کتاب «تاکتیک های رزم با بالگرد در مناطق جنگی» پس از حدود یک دهه به پایان رسیده و ان‌شاءالله پس از هماهنگی با امیر فرماندهی محترم هوانیروز ارتش، این کتاب جهت استفاده خلبانان جنگنده منتشر شده و در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز در کرمانشاه در سال های دفاع مقدس، افزود: روش های مختلف مقابله با انواع تهدیدات اعم از سلاح های سبک، بالگردها و هواپیماهای جنگنده سایر خطرات و ریسک های پرواز در منطقه جنگی و عملیاتی در این کتاب آورده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب با بهره گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و استفاده از دیگر منابع علمی و تخصصی و اصول ایمنی پرواز تکمیل شده و می تواند منبعی ارزشمند برای خلبانان بالگرد در همه نیروهای مسلح کشور باشد.

امیر فرزین در پایان با تأکید بر اهمیت آموزش در هوانیروز گفت: حتی خلبانانی با چند دهه سابقه پروازی همواره نیازمند فراگیری آموزش های به روز هستند. در حقیقت آموزش صحیح درکنار استفاده از تجارب ارزشمند گذشته، می تواند ضمن افزایش مهارت خلبانان، ضریب سوانح هوایی را نیز به میزان چشم گیری کاهش دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.