تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 65187

تاکید ریاست جمهوری عراق بر پاکسازی مناطق از بقایای داعش و حفظ دستاوردها

تاکید ریاست جمهوری عراق بر پاکسازی مناطق از بقایای داعش و حفظ دستاوردها

تاکید ریاست جمهوری عراق بر پاکسازی مناطق از بقایای داعش و حفظ دستاوردها

دفتر ریاست جمهوری عراق امروز شنبه بر لزوم پیگرد هسته‌های گروه تروریستی داعش و پاکسازی خاک این کشور از بقایای این گروه و حفظ دستاوردهای بدست آمده علیه تروریسم تاکید کرد.

تاکید ریاست جمهوری عراق بر پاکسازی مناطق از بقایای داعش و حفظ دستاوردها – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری الاخباریه، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: چالش‌های امروز پیش روی ما نیازمند همیاری و همبستگی و همکاری بیشتر ما و وحدت صفوف همه نیروهای ملی و تسریع در تشکیل دولتی توانمند برای برعهده گرفتن مسئولیت‌هایش در پاسداری از امنیت و ثبات و حاکمیت عراق و تحقق انتظارات و امیدهای عراقی‌ها در برخورداری از یک زندگی کریمانه و آزاد دارد.

این بیانیه در واکنش به حمله عناصر گروه تروریستی داعش به نیروهای امنیتی و حشد شعبی در استان صلاح الدین این کشور صورت گرفت. در جریان این حمله 10 نفر از نیروهای حشد به شهادت رسیده و تعدادی هم زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

شهادت 10 نیروی حشد شعبی در حمله داعش به اطراف سامراءعراق| واکنش الکاظمی به شهادت قهرمانان حشد شعبی در مقابله با داعشنیروهای مسلح عراق: اطلاعات کاملی درباره تروریست‌های داعشی داریمعراق| بیانیه ستاد امنیتی در واکنش به حمله داعش در صلاح‌الدینحکیم: نیازمند طراحی راهبرد امنیتی برای پایان‌دادن به حضور داعش در عراق هستیم

دفتر ریاست جمهوری عراق به "خانواده‌های شهدای دلاور" تسلیت گفت و برای آنها رحمت و مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسالت کرد.

این بیانیه همچنین از صلابت نیروهای امنیتی و حشد شعبی و شجاعت آنها در مقابله با گروههای تروریستی ستایش کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.