تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 60317

تاکید نماینده مجلس برضرورت شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان ها

تاکید نماینده مجلس برضرورت شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان ها

تاکید نماینده مجلس برضرورت شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان ها

نماینده مردم بروجرد در مجلس بر ضرورت شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان ها همچون کارگران ساختمانی، دستفروشان، رانندگان تاکسی و… تاکید کرد.

تاکید نماینده مجلس برضرورت شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان ها – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، 2 اردیبهشت ) قوه مقننه در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: در جریان هستید تفاهمی با سازمان شهرداری ها برای شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا صورت گرفته اما این شناسایی فقط در سطح شهر تهران پیگیری می شود، در حالی که ضرورت دارد موضوع فوق در شهرستان ها نیز به جد دنبال شود.

نماینده مجلس: آمار وزارت بهداشت درباره کرونا دقیق است

وی با بیان اینکه معدوم کردن جوجه ها برکت را از بین می برد، افزود: از دستگاه قضا که مجدانه به این موضوع ورود کرد، تشکر می کنم، چرا که این حرکت غیرانسانی است و شایسته نظام الهی ما نیست، همچنین متاسفم برای افرادی که این کار را توجیه می کنند.

نماینده بروجرد در مجلس خطاب به رئیس جمهور درخواست کرد در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هر چه سریعتر اقدام کرده و با ثبت این افتخار در کارنامه خود، بی عدالتی و تبعیض را در این حوزه از بین ببرد.

گودرزی با بیان اینکه باید اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد، گفت: رئیس جمهور شخصاً افزایش هر چه سریعتر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را دنبال کند، چرا که اعتراض این قشر از جامعه باعث شرمندگی ما است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.