تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر : 87446

تبلیغات قانونی نامزدهای شورای شهر و روستا از ۲۰ خردادماه آغاز می شود

تبلیغات قانونی نامزدهای شورای شهر و روستا از ۲۰ خردادماه آغاز می شود

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج خاطرنشان کرد که تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیستم خردادماه آغاز می شود؛ پیش از شروع تبلیغات نیز جلسات توجیهی با نامزدها برگزار خواهد شد و هر گونه تبلیغات قبل از این تاریخ بعنوان تبلیغ زودهنگام تلقی شده و تخلف است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، غفور قاسم پور پس از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مصاحبه ای تبلیغات زودهنگام نامزدها را خلاف قانون اعلام کرد و با تحلیلی بر وضعیت تولید محتوا در فضای مجازی و تبلیغات پیش از موعد خاطرنشان کرد که آغاز زمان تبلیغات و رقابت نامزدهای متقاضی ورود به پارلمان شهری از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 20 خردادماه خواهد بود اما شمار قابل توجهی بدون توجه به این مهم تبلیغات خود را صفحات شخصی و فضای مجازی آغاز نموده اند.

وی افزود: طبق قانون تمامی فعالیت های نامزدها رصد می شود و تبلیغات زودهنگام در این رابطه نیز تخلف محسوب شده و برابر قوانین پیگیری خواهد شد.

فرماندار کرج در ادامه از برگزاری نشست های توجیهی با نامزدها پیرامون اجرای قانونی فرایند تبلیغات و رعایت موازین تعریف شده خبر داد و گفت: پیش از زمان شروع تبلیغات، این جلسات در شهرهای اقماری کرج برگزار می شود.

قاسم پور افزود: دستور العمل و بایدها و نبایدهای تبلیغاتی به انضمام شیوه نامه های بهداشتی در این جلسات برای نامزدهای شورای شهر در شهرهای کرج تشریح و تبیین خواهد شد.

زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بمدت یک هفته است و 26 خردادماه نیز پایان خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.