تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 19591

تشریح مراسمات تشییع و خاکسپاری سپهبد "سلیمانی" از زبان سخنگوی سپاه

تشریح مراسمات تشییع و خاکسپاری سپهبد "سلیمانی" از زبان سخنگوی سپاه

تشریح مراسمات تشییع و خاکسپاری سپهبد "سلیمانی" از زبان سخنگوی سپاه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسمات تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس را تشریح کرد.

تشریح مراسمات تشییع و خاکسپاری سپهبد "سلیمانی" از زبان سخنگوی سپاه – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در نشست خبری درباره مراسمات تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: امروز مراسم تشییع پیکر این شهید در عراق با شکوه برگزار شد و فردا صبح نیز پیکر این شهید به اهواز منتقل می‌شود و ساعت 7:30 تا 9:30 برنامه‌ای برای وداع با پیکر ایشان برنامه‌ریزی شده است.

کدام دانشگاه‌ها برای مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی تعطیل شدند؟سردار وحیدی: تصمیمات آمریکا در منطقه با حضور سردار سلیمانی به شکست منجر شدتجمع دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا

وی ادامه داد: پس از اهواز پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی به مشهد انتقال می‌یابد و بعد از اتمام مراسم در مشهد پیکر آن شهید به تهران منتقل شده و ساعت 7:30 شب مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی در مصلای تهران برگزار می‌شود.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر مطهر این شهید از ساعت 8 صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بعد از آن مراسم تشییع پیکر ایشان از مسجد دانشگاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

به گفته وی پیکر شهید سلیمانی بعد از تهران به قم انتقال یافته و ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر مراسم وداع با پیکر ایشان در قم برگزار می‌شود. سپس پیکر ایشان برای خاکسپاری به کرمان منتقل می‌شود.

سردار شریف اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در این مراسم پیام خاصی را به حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت که برخورد با دشمن و ایجاد امنیت دستور کاری است که از آن شهید به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.