تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر : 53225

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 10 هزار نفر فراتر رفت

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 10 هزار نفر فراتر رفت

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از ۱۰ هزار نفر فراتر رفت

جدیدترین آمارهای رسمی نهادهای دولتی در آمریکا از افزایش قربانیان ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۱۰ هزار نفر حکایت دارد.

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 10 هزار نفر فراتر رفت – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه آماری Worldometers روز دوشنبه با استناد به آمارهای رسمی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اکنون به 10327 نفر رسیده است.

بر اساس آمارهای جدیدی که در پایگاه Worldometers منتشر شده، امروز دوشنبه 711 نفر به شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا افزوده شده است؛ این در حالی است که به وقت واشنگتن هنوز حدود 12 ساعت تا پایان امروز زمان باقی است. روز گذشته نیز 1165 نفر از مبتلایان به کرونا در آمریکا جان باخته بودند.

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا نیز تا ظهر امروز دوشنبه به وقت واشنگتن به حدود 350 هزار نفر رسیده است تا آمریکا از لحاظ تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا همچنان با اختلاف بسیار زیاد نسبت به کشور دوم (اسپانیا با 135هزار مورد ابتلا) در رتبه اول جهان قرار گیرد.

مصاحبه|تحلیلگر آمریکایی: واکنش کُند دولت آمریکا به کرونا ریشه در مکتب نئولیبرالیستی آن دارداندیشکده| احتمال مواجهه آمریکا با بحران سلامت روانی همزمان با پاندمی کروناصف دریافت مواد غذایی در سراسر آمریکا با بالا رفتن نرخ بیکاریهند درخواست ترامپ برای صادرات دارو به آمریکا را رد کردلس‌آنجلس‌ تایمز: نظام فدرالی مانع پاسخ مناسب آمریکا به بحران کرونا شده استویروس کرونا 30 درصد تولید روزانه در اقتصاد آمریکا را از بین برد

انتهای پیام/.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.