تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 139422

تعیین مهلت ۱۵ روزه برای حل مشکل مالکیت اراضی روستای اغشت در استان البرز

تعیین مهلت ۱۵ روزه برای حل مشکل مالکیت اراضی روستای اغشت در استان البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تعیین مهلت ۱۵ روزه خواستار بررسی تخصصی دستگاه های مربوطه برای تعیین تکلیف مالکیت اراضی روستای اغشت بخش چندار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز  روز دوشنبه  در جلسه  با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیران و معاونین ادارات کل بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان و نمایندگانی از اهالی روستا در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۷۲ حدود  ۱۳ هکتار از اراضی این روستا از سوی منابع طبیعی به نام اهالی روستا صادر شد اما به دلیل برخی ابهامات از سوی دستگاه هایی از جمله جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن اهالی روستا امکان بهره برداری از اراضی خود را ندارند.
وی افزود: با توجه به ارائه مستندات موجود از سوی اهالی روستا و سپری شدن زمان طولانی از پیگیری این پرونده، دستگاه های مربوطه موظفند نسبت به تعیبن تکلیف  اراضی اقدام کرده و اهالی را از سردرگمی نجات دهند.
افضلی تاکید کرد: در صورت عدم تعیبن تکلیف در بازه زمانی تعیین شده، استانداری البرز به موضوع ورود کرده و تعیین تکلیف خواهد کرد.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.