تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 23883

تلویزیون "بریم بسازیم" را ساخت

تلویزیون "بریم بسازیم" را ساخت

تلویزیون "بریم بسازیم" را ساخت

فصل اول مجموعه "بریم بسازیم" قصه چند جوان در روستا است و احتمالاً از عید نوروز پخش می‌شود.

تلویزیون "بریم بسازیم" را ساخت – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "بریم بسازیم" رئالیتی‌شوی جدید سازمان صداوسیما است و در استودیو نوبین ضبط شد و به پخش تلویزیون رسید. این برنامه تلویزیونی روایتی از تلاش چهار جوان است که با هدف ایجاد توسعه‌ پایدار و ارتقای سطح رفاه مردم، وارد روستایی در حاشیه‌ ورامین می‌شوند.

در هر قسمت از این برنامه، چند نفر که شخصیت‌های اصلی مجموعه‌اند در قالب قصه‌ای جذاب با کاستی‌ها و مشکلات موجود در روستا مواجه شده و سعی می‌کنند با کمک اهالی، آن مشکل را برطرف کنند.

مأموریت‌هایی که برای این شخصیت‌ها به‌وجود می‌آید، از جنسی است که مردم عادی نیز توان اجرایش را دارند و صرفاً نیازمند بیدار شدن دغدغه‌ کمک به همنوع و پیشرفت در مردم روستا است.

رادیو انقلاب تا 23 بهمن روی آنتن/ رایزنی برای برنامه‌ای مشترک با تلویزیونچه کسی فیلم برای حسین محب‌اهری بسازد؟/ بازیگری که معلم کلاسِ تلویزیون بود + فیلم

ضبط فصل اول مجموعه "بریم بسازیم" در 10 قسمت به کارگردانی مهدی ماهان و مجید عزیزی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی بیش از یک ماه به طول انجامیده است و جهت پخش از رسانه‌ملی آماده می‌شود.

مجموعه رئالیتی‌شوی "بریم بسازیم" محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مرکز بسیج سازمان صداوسیما در استودیو نوبین ضبط شده است و احتمالاً از عید نوروز پخش می‌شود؛ هنوز شبکه‌ آن مشخص نشده و در زمان پخش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.