تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر : 69769

تهران| مراسم شب‌های احیا با اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پاکدشت برگزار می‌شود

تهران| مراسم شب‌های احیا با اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پاکدشت برگزار می‌شود

تهران| مراسم شب‌های احیا با اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پاکدشت برگزار می‌شود

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: مراسم شب‌های قدر با اجرای مقرارت کامل بهداشتی در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

تهران| مراسم شب‌های احیا با اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پاکدشت برگزار می‌شود – اخبار استانها –

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاکدشت، با اشاره به برگزاری مراسمات دعا و مناجات شب‌های قدر با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: فرآمین روز گذشته مقام معظم رهبری در جلسه ویدئو کنفرانس با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا، بسیار مهّم و تحلیل‌های بسیاری را در خود پنهان داشته است.

وی افزود: ایشان ضمن قدردانی از زحمات مردم و مسئولان، مطالبه مهّم مردمی را در حوزه بازگشایی مساجد و حسینیه‌ها بیان داشتند و با بیان اطاعت از تصمیم‌گیری از ستاد کرونا، اطاعت از قانون را بر همه واجب دانستند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت سپس بیان کرد: از فرمایشات روز گذشته این استنباط را می‌توان کرد که رهبری می‌خواهند مردم را از برنامه‌های دشمنان و خوشحالی آن‌ها از بسته بودن مراکز مذهبی باخبر سازند، البته با درنظر داشتن پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم نیز جز توصیه‌های جدایی‌ناپذیر این فرمایشات بود.

1500 مسجد، مصلی جمعه و مراکز دینی مذهبی در بوشهر آماده برگزاری مراسم شب قدر استشرایط برگزاری مراسم شب قدر چیست؟/در خوزستان فاجعه رخ نداده است

لزومی در ادامه از برگزاری مراسم شب قدر در مصلی امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مراسم شب‌های قدر در مصلی امام خمینی(ره) با اجرای مقرارت کامل بهداشتی و در فضای باز از ساعت 12 تا 2 بامداد برگزار می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از مسئولان شهرستانی همچون شبکه بهداشت، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاران، سپاه و بسیج و جمعیت هلال احمر درخواست می‌شود تا ما را در برگزاری مراسم شب‌های قدر در مصلی و مساجد بزرگی که از حیاط و فضای بیرونی برخوردار هستند یاری کنند و با ضدعفونی محل‌های برگزاری و توزیع ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی و تب‌سنجی، مراسم معنوی در برگزاری بهتر این مراسم‌عظیم معنوی یاری کنند.

انتهای پیام/220/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.