تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر : 42378

توصیه رئیس سازمان بهشت‌زهرا به مردم و والدین شهدا+ فیلم

توصیه رئیس سازمان بهشت‌زهرا به مردم و والدین شهدا+ فیلم

توصیه رئیس سازمان بهشت‌زهرا به مردم و والدین شهدا+ فیلم

سعید خال از شهروندان به‌ویژه والدین شهدای گرانقدر خواست در روز های آتی از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند.

توصیه رئیس سازمان بهشت‌زهرا به مردم و والدین شهدا+ فیلم – اخبار اجتماعی –

سعید خال، رئیس سازمان بهشت زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ضمن قدردانی از مردم بابت عمل کردن به توصیه‌‌های شهرداری و سازمان بهداشت زهرا (س) اظهار کرد: از ساعات آغازین شاهد این بودیم که سازمان بسیار خلوت بود و مردم رعایت کردند اما این رعایت‌‌ها کافی نیست. استدعای من از مردم این است که توصیه‌‌ها را جدی بگیرند و زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند و این کار را در منزل با دعا و ثنا ادامه دهند و بعد از عبور از بحران کرونا در این مکان حضور یابند.

وی افزود: الان بیش از هر زمان دیگر، جامعه درمانی ما نیازمند عزم ملی و یاری است و این موضوع باید ادامه‌‌دار باشد. از مردم عزیز خواهش می‌‌کنم طی 15 روز آینده این روند را حفظ کنند و توصیه‌‌ها را رعایت کنند تا ان‌‌شاءالله نتایج آن عاید ایران اسلامی ما شود.
خال تاکید کرد: دیروز استانداری تهران مصوبه‌‌ای را به ما ابلاغ کردند که هیچ برنامه رسمی برای نوروز در گلزار شهدا نخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: خواهش من از مردم و والدین معزز شهدای گرانقدر که عموماً نیز مسن و در معرض خطر هستند، این است که هنگام سال تحویل در کنار سفره هفت سین و کلام‌‌الله مجید بنشینند و مراجعه نکنند تا این ایام را بتوانیم به لطف شهدا سپری کنیم.

فعالان گردشگری مشمول طرح تعویق 3 ماهه اقساط تسهیلات شدندگزارش| وقتی از نظر "بی.بی.سی." فقط ایرانی‌ها به کرونا مبتلا شده‌اندویروس کرونا و بحث "سلاح نژادی"| 25 هزار ژن ایرانی در اختیار آمریکا و اسرائیل +فیلمپزشک حاضر در کنگره آمریکا: 70 تا 150 میلیون آمریکایی به کرونا مبتلا می‌شوندداروهای بیماران مبتلا به کرونا در کدام داروخانه‌‌ها عرضه می‌‌شود؟روش‌های کنترل ترس و اضطراب در پیشگیری از ابتلا به کرونا+فیلمتوزیع 90 تن مواد ضدعفونی‌کننده بین یگانهای نیروی انتظامیایرج حریرچی با شکست کرونا از قرنطینه خارج شدپیرمرد 98 ساله و پیرزن 85 ساله چینی کرونا را شکست دادند+عکس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.