تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 84751

توضیحات پژوهشگر آثار آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره بیماری او/ ایشان در منزل بستری نیست

توضیحات پژوهشگر آثار آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره بیماری او/ ایشان در منزل بستری نیست

توضیحات پژوهشگر آثار آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره بیماری او/ ایشان در منزل بستری نیست توضیحات پژوهشگر آثار آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره بیماری او/ ایشان در منزل بستری نیست

محقق و پژوهشگر آثار آیت‌الله فاطمی‌نیا گفت: اینکه در برخی رسانه‌ها اعلام شده ایشان دورۀ نقاهت خود را در منزل بسر می‌برند، درست نیست و اکنون در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز صبح چهارشنبه 22 مردادماه خبری در رسانه‌ها منعکس شد مبنی بر اینکه آیت‌الله عبدالله فاطمی نیا استاد برجسته اخلاق کشور در بخش مراقبت‌های ویژۀ یکی از بیمارستان‌ها بستری شده است؛ این خبر ابتدا در صفحات مجازی آیت‌الله فاطمی‌نیا اعلام شد.

حجت‌الاسلام علی بطحائی محقق و پژوهشگر آثار آیت‌الله فاطمی‌نیا دقایقی پیش در گفت‌وگویی با تسنیم به این نکته اشاره کرد که علت بستری شدن ایشان مربوط به سرطان مثانه و عوارض ناشی از شیمی‌درمانی است.

وی افزود: آیت‌الله فاطمی‌نیا از یکی دو روز پیش از عید سعید غدیر خم به تشخیص پزشکان تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته و فعلاً زمان مشخصی برای مرخص شدن ایشان اعلام نشده است و اینکه در برخی رسانه‌ها اعلام شده ایشان اکنون دورۀ نقاهت خود را در منزل بسر می‌برند درست نیست.

به گزارش تسنیم، یکی از نزدیکان ایشان امروز در گفت‌وگویی اعلام کرده که «استاد عالیقدر اخلاق، طی روزهای اخیر به دلیل عوارض ناشی از درمان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بودند، اما فعلاً بستری نیستند. البته به توصیه پزشکان در استراحت مطلق به سر می‌برند.»

خبرگزاری تسنیم برای این عالم اخلاق آرزوی سلامتی و عافیت دارد.

جشن‌های روز مباهله در کدام نقاط تهران برگزار می‌شودبرنامه‌های ستاد مردمی بزرگداشت مباهله برای امسال تشریح شد/ برگزاری مسابقه مجازی تلاوت آیه مباهله ویژه کودکان

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.