تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 45857

تولید روزانه حدود 3 هزار بسته ژل و محلول ضدعفونی کننده در واحد علوم و تحقیقات تهران/ ارسال به قم، گیلان و گلستان

تولید روزانه حدود 3 هزار بسته ژل و محلول ضدعفونی کننده در واحد علوم و تحقیقات تهران/ ارسال به قم، گیلان و گلستان

تولید روزانه حدود ۳ هزار بسته ژل و محلول ضدعفونی کننده در واحد علوم و تحقیقات تهران/ ارسال به قم، گیلان و گلستان

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تهران گفت: به همت دانشجویان نخبه جهادی واحد علوم و تحقیقات روزانه حدود ۳ هزار بسته ژل و محلول ضدعفونی تولید می‌شود.

تولید روزانه حدود 3 هزار بسته ژل و محلول ضدعفونی کننده در واحد علوم و تحقیقات تهران/ ارسال به قم، گیلان و گلستان – اخبار سیاسی –

باقری مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم در خصوص اقدامات بسیج این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا گفت: به همت 12 نفر از دانشجویان نخبه و جهادی بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تهران روزانه بین 1500 تا 2000 هزار بسته ژل و هزار بسته محلول ضد عفونی کننده در آزمایشگاه رازی این واحد دانشگاهی که یکی از پیشرفته‌ترین مجتمع‌های آزمایشگاهی دانشگاه‌های کشور به شمار می‌آید تولید می‌شود.

وی افزود: محصولات ضدعفونی کننده تولید شده توسط دانشجویان جهادی واحد علوم و تحقیقات تاکنون به استان‌های قم، گیلان و گلستان ارسال شده اند.

چهار طرح فناورانه دانشگاه آزاد برای مقابله با کرونارئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: جنگ بیولوژیک کرونا فرضیه‌ای رد نشده استکدام دانشگاه‌ها در ایام تعطیلات کرونایی به دانشجویان خدمات مشاوره ارائه می‌دهند؟

باقری تصریح کرد: دانشجویان جهادی این دانشگاه از 10 روز گذشته تاکنون روزانه به مدت 15 ساعت در آزمایشگاه رازی مشغول تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده به منظور مقابله با ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.