تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 116061

جلوگیری از تغییر کاربری 84 هکتار در ساوجبلاغ

جلوگیری از تغییر کاربری 84 هکتار در ساوجبلاغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ از جلوگیری از تغییر کاربری 84 هکتار از اراضی کشاورزی در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوا البرز به نقل از دادگستری کل استان البرزمحمد امین عبدی با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها در حوزه قضایی ساوجبلاغ گفت: این عملیات آزادسازی 84 هکتاری در «روستای سرخاب تهران ویلا» واقع در «بخش مرکزی» شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.
وی ارزش اراضی آزادسازی شده را 300 میلیارد تومان‌ عنوان ‌کرد و افزود: در این عملیات، بیش از 75 مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول تقریبی14500 مترمربع، 15 مورد بنای غیرمجاز در حال ساخت به مساحت تقریبی2500 متر مربع، بیش از 54 مورد محوطه سازی به مساحت تقریبی 5500 متر مربع ، 4 مورد شن‌ریزی و ایجاد معبر بین مزارع به مساحت تقریبی6000 متر مربع، 8 مورد آلاچیق به مساحت تقریبی 100 مترمربع، بیش از 35 مورد دپوی مصالح به مساحت تقریبی 8500 مترمربع و 10 مورد پی کنی و گودبرداری برای ساخت استخر به مساحت تقریبی200 مترمربع اعمال قانون شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطر نشان کرد: عملیات آزادسازی کماکان ادامه دارد و در راستای صیانت از اراضی زراعی و باغها با هر گونه تغییر کاربری غیرمجاز با جدیت  مقابله خواهد شد.

بخوانید…….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.