تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر : 81415

جمع‌آوری کمک برای پرستاران در افتتاحیه ورزشگاه اجوکیشن سیتی/ مراسم مجازی با ستاره‌های فوتبال

جمع‌آوری کمک برای پرستاران در افتتاحیه ورزشگاه اجوکیشن سیتی/ مراسم مجازی با ستاره‌های فوتبال

جمع‌آوری کمک برای پرستاران در افتتاحیه ورزشگاه اجوکیشن سیتی/ مراسم مجازی با ستاره‌های فوتبال

افتتاحیه سومین ورزشگاه میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ کمتر از ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود و طی آن برای پرستارانی که با کرونا مبارزه می‌کنند کمک‌هایی جمع‌آوری خواهد شد.

جمع‌آوری کمک برای پرستاران در افتتاحیه ورزشگاه اجوکیشن سیتی/ مراسم مجازی با ستاره‌های فوتبال – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته برگزاری جام جهانی 2022 فوتبال با اعلام پایان مراحل ساخت ورزشگاه اجوکیشن سیتی اعلام کرد که به زودی مراسم افتتاحیه این ورزشگاه به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

ورزشگاه اجوکیشین سیتی پس از ورزشگاه‌های خلیفه و الجنوب، سومین ورزشگاه جام جهانی 2022 است که به مرحله بهره‌برداری رسیده است. این ورزشگاه 40 هزار نفری قرار است روز دوشنبه 26 خرداد ماه با حضور جمعی از ستاره‌های قدیمی فوتبال دنیا افتتاح شود.

همچنین در کنار افتتاح این ورزشگاه، قرار است برای پرستاران سراسر جهان که در مراکز درمانی در حال کمک به بیماران برای مبارزه با ویروس کرونا هستند، کمک‌هایی جمع‌آوری شود.

در حال حاضر 898 روز تا آغاز جام جهانی باقی مانده است که در این بین ورزشگاه خلیفه در تاریخ 19 می 2017 پس از بازسازی به‌عنوان نخستین ورزشگاه از هشت ورزشگاه میزبان جام جهانی افتتاح شد. این ورزشگاه در روز افتتاحیه میزبان فینال جام امیر قطر بود و سال گذشته نیز از دیدارهای نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال جام جهانی باشگاه‌ها میزبانی کرد که با قهرمانی لیورپول به پایان رسید. ورزشگاه الجنوب نیز سال گذشته با میزبانی از دیدار فینال جام امیر در فصل 2019 به بهره‌برداری رسید.

ورزشگاه‌های الریان و البیت نیز در مراحل پایانی آماده‌سازی خود هستند که به‌زودی این ورزشگاه‌ها نیز افتتاح خواهند شد تا به بهره‌برداری برسند. دو ورزشگاه الثمامه و رأس ابو عبود در نیمه اول سال 2021 آماده بهره‌برداری می‌شوند و ورزشگاه لوسیل که میزبان دیدارهای افتتاحیه، فینال و هشت بازی دیگر جام جهانی 2022 خواهد بود، در نیمه دوم سال 2021.

پایان ساخت سومین ورزشگاه جام جهانی 2022

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.