تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 42537

حجم دریاچه ارومیه به 4 میلیارد مترمکعب رسید

حجم دریاچه ارومیه به 4 میلیارد مترمکعب رسید

حجم دریاچه ارومیه به ۴ میلیارد مترمکعب رسید

گروه استان‌ها- مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون حجم آبی دریاچه ارومیه سه میلیارد و ۹۸۰ میلیون مترمکعب است که فردا به چهار میلیارد مترمکعب افزایش می‌یابد.

حجم دریاچه ارومیه به 4 میلیارد مترمکعب رسید – اخبار استانها –

فرهاد سرخوش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اظهار کرد: هم اکنون تراز دریاچه 1271.79 است که نسبت به مشابه سال گذشته 58 سانتی‌متر افزایش تراز را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین وسعت دریاچه دو هزار و 958 کیلومترمربع است که نسبت به مشابه سال گذشته در همین زمان 487 کیلومترمربع افزایش وسعت داشته است.

وسعت دریاچه ارومیه 505 کیلومتر افزایش یافتتراز دریاچه ارومیه 59 سانتی متر افزایش یافتوسعت دریاچه ارومیه 584 کیلومتر افزایش یافت

مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون حجم آبی دریاچه ارومیه سه میلیارد و 980 میلیون مترمکعب است که فردا به چهار میلیارد مترمکعب افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روزانه سدهای استان در حال رهاسازی به سمت پیکره دریاچه ارومیه هستند افزود: هم اکنون روزانه 160 مترمکعب بر ثانیه ورودی آب به سمت دریاچه وجود دارد.

انتهای پیام/7548/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.