تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 58192

حریرچی: بازگشایی‌‌ها به معنای پایان مشکلات نیست/ روند کاهشی شیوع کرونا در استان فارس

حریرچی: بازگشایی‌‌ها به معنای پایان مشکلات نیست/ روند کاهشی شیوع کرونا در استان فارس

حریرچی: بازگشایی‌‌ها به معنای پایان مشکلات نیست/ روند کاهشی شیوع کرونا در استان فارس

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه بازگشایی‌‌ها به معنای پایان مشکلات نیست، گفت: میزان شیوع کرونا در استان فارس سطح پایینی دارد و میزان آزمایشاتی که از افراد به ظاهر طبیعی و افراد در تماس با مبتلایان به کرونا انجام شده است بالاست.

حریرچی: بازگشایی‌‌ها به معنای پایان مشکلات نیست/ روند کاهشی شیوع کرونا در استان فارس – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر ایرج حریرچی در گفتگو با شبکه خبر در حاشیه سفر خود به استان فارس اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه و تدابیر انجام شده در این استان، میزان شیوع در استان فارس سطح پایینی دارد و میزان آزمایشاتی که از افراد به ظاهر طبیعی و افراد در تماس با مبتلایان به کرونا انجام شده است بالاست و روزانه حدود 1750 تست در این استان گرفته می شود.

وی افزود: از لحاظ میزان بستری تقریبا به حداقل تعداد بستری نسبت به جمعیت داخل استان رسیده‌‌اند و میزان مرگ ومیر هم کاهش چشمگیری داشته است.

حریرچی ادامه داد: البته یک افزایش جزئی ابتلا را نیز در همین استان دیده‌‌ایم و از مردم می خواهیم سفرها را کاهش دهند.

وی تصریح کرد: بازگشایی‌‌ها به معنای پایان مشکلات نبوده است و ما چون ملاحظات اقتصادی داشتیم و بخشی از جامعه درآمد روز مزد دارند برخی از بازگشایی‌‌ها را شاهد خواهیم بود اما همچنان دانشگاه‌‌ها و مدارس که جمعیتی حدود 20 میلیون نفر دارند باید تعطیل باشند.

حریرچی: از نظر ذخیره اقلام محافظتی در وضعیت خوبی هستیم/فوت حدود 16 هزار نفر در تصادفات جاده‌‌ای 11 ماه سال گذشتهتقدیر حریرچی از همراهی سپاه در پیشگیری از شیوع کرونا / تردد مردم و خودروها در داخل شهرها باید محدود شودوزیر بهداشت: در اکثر استانها به آستانه مهار کرونا نزدیک شدیم/ احیای شرایط انقباضی در صورت مشاهده تأثیر منفی بازگشایی‌‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.