تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 67644

حسنی‌پور: احتمال تغییر در رنکینگ نفرات المپیکی کم است/ برگزاری المپیک در سال 2021 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

حسنی‌پور: احتمال تغییر در رنکینگ نفرات المپیکی کم است/ برگزاری المپیک در سال 2021 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

حسنی‌پور: احتمال تغییر در رنکینگ نفرات المپیکی کم است/ برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۱ همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

مربی تیم ملی کاراته گفت: در حال حاضر با توجه به اعلام رنکینگ المپیک از سوی فدراسیون جهانی کاراته، فکر می‌کنم تغییر دوباره آن خیلی سخت است.

حسنی‌پور: احتمال تغییر در رنکینگ نفرات المپیکی کم است/ برگزاری المپیک در سال 2021 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد – اخبار ورزشی –

سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تاثیر لغو یک ساله المپیک روی عملکرد کاراته ایران اظهار داشت: قطعا پس از این همه زحمت و هزینه‌ای که همه کشورها برای کسب سهمیه المپیک کشیدند و در مسابقات زیادی حضور پیدا کردند، لغو المپیک خبر بسیار بدی برای همه بود، اما بدتر از لغو المپیک، انتشار گسترده ویروس کرونا در دنیا بود. ویروسی که تا به امروز همه کشورها را درگیر خود کرده است و باعث کشته شدن انسان‌های زیادی شده است.

وی تصریح کرد: مسئولان برگزاری کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار گسترده ویروس کرونا تصمیم دیگری غیر از لغو المپیک نمی‌توانستند بگیرند و به ناچار مجبور به تعویق یک ساله مسابقات شدند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که ویروس کرونا تا یک ساله آینده کنترل خواهد شد که باعث می‌شود برگزاری المپیک باز هم در هاله‌ای از ابهام قرار یگیرد. فکر می‌کنم با لغو المپیک شرایط برای همه کشورها یکسان است و نمی‌توانیم بگویم فقط ما لطمه خوردیم و کشورهای دیگر لطمه ندیدند.

مربی تیم ملی کاراته خاطر نشان کرد: البته اتفاقات اخیر باعث شد تا تمام برنامه‌ریزی‌های ما برای حضور پر قدرت در المپیک از بین برود. باید در این شرایط برنامه‌های جدیدی در ابتدا برای ورزش کشور و در ادامه تیم ملی کاراته داشته باشیم. اولین اولویت این برنامه‌ریزی نیز باید سلامتی مردم و ورزشکاران کشور باشد.

حسنی‌پور در خصوص احتمال برگزاری مسابقات لغو شده کسب سهمیه از سوی فدراسیون جهانی و تغییر لیست نفرات المپیکی عنوان کرد: واقعا هنوز سرنوشت مسابقات لغو شده، سهمیه‌های باقی مانده و رنکینگ اعلام شده مشخص نیست. اخیرا دیوید بنتلو عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به زودی در خصوص ادامه کار تصمیم گیری خواهد شد. اگر کمیته بین‌المللی المپیک با توجه به شیوع ویروس کرونا زودتر مسابقات المپیک را به تعویق انداخته بود، فدراسیون جهانی کاراته می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد و حتی دو مرحله مسابقات لغو شده را به زمان دیگری موکول می‌کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به اعلام رنکینگ المپیک از سوی فدراسیون جهانی کاراته ، فکر می‌کنم تغییر دوباره آن خیلی سخت است. با این وجود و در شرایط فعلی هیچ چیزی مطلق و قابل پیش‌بینی نیست و احتمال تصمیمات دیگری نیز وجود دارد. البته از نظر من این احتمال اینکه در نفراتی که از سوی فدراسیون جهانی سهمیه المپیک آن قطعی اعلام شده، تغییر ایجاد شود بسیار کم است.

پورشیب: آرزو می‌کنم آرامش دوباره به زندگی مردم برگردد/ منتظر تصمیم فدراسیون جهانی کاراته هستم

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.