تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر : 57821

دال زوتو: هیچکس فرمول قهرمانی در المپیک را نمی‌داند/ تلاش می‌کنیم کم اشتباه باشیم

دال زوتو: هیچکس فرمول قهرمانی در المپیک را نمی‌داند/ تلاش می‌کنیم کم اشتباه باشیم

دال زوتو: هیچکس فرمول قهرمانی در المپیک را نمی‌داند/ تلاش می‌کنیم کم اشتباه باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: اگر تیمی برای مدال المپیک آماده می‌شود باید برنامه‌ای داشته باشد که با آن، احتمال بروز اشتباهات به حداقل ممکن برسد.

دال زوتو: هیچکس فرمول قهرمانی در المپیک را نمی‌داند/ تلاش می‌کنیم کم اشتباه باشیم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی برزیل پس از قهرمانی در جام جهانی 2019 با نقشه فتح سکوی نخست المپیک توکیو، وارد سال 2020 شد اما ویروس کرونا برنامه‌های «رنان دال زوتو» و شاگردانش را کاملاً به هم ریخت. حالا آنها با حفظ هدف خود به دنبال سناریوی جدید هستند.

دال زوتو در این مورد گفت: ما برای برنامه‌ای که تنظیم کرده بودیم، ارزش زیادی قائل هستیم ولی حالا مجبوریم با در نظر گرفتن احتمالات زیاد، دوباره آن را تنظیم کنیم. البته شرایط موجود، همه دنیا را درگیر کرده است. ما روی نقشه‌های B و C کار می‌کنیم و تا برای هر پیشامدی آماده باشیم. پس از اینکه شرایط به حالت عادی برگشت و تقویم مسابقات تنظیم شد، خواهیم دید که آیا تعداد بازی‌های پیش رو برای ما کافی است یا باید چند تورنمنت تدارکاتی هم برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی برزیل در مورد انتخاب بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: درهای تیم ملی دوباره به روی همه باز است. زمان زیادی تا شروع المپیک داریم و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. من بارها دیده‌ام که بازیکنان جوان چند ماه پیش از آغاز یک تورنمنت مهم، جای خود را در ترکیب تیم ملی پیدا کرده‌اند. من تنها 12 بازیکن را می‌توانم به ژاپن ببرم و می‌خواهم مطمئن باشم انتخابی که انجام می‌دهم منصفانه است و بازیکنانی در اختیار من خواهند بود که به تیم ملی در صورت نیاز کمک می‌کنند.

بروتو در گفت‌وگو با تسنیم: والیبال ایران در المپیک برای یک مدال تاریخی خواهد جنگید/ ما ایتالیایی‌ها مربیان خوبی هستیم

دال زوتو 59 ساله، 3 بار در المپیک به عنوان بازیکن حضور داشته که ماحصل آن مدال نقره المپیک 1984 لس‌آنجلس است. المپیک توکیو، نخستین تجربه او در این مسابقات به عنوان سرمربی است. او در المپیک 2016 ریو مدیر تیم‌ ملی در فدراسیون والیبال برزیل بود.

او در پایان گفت: من مطمئن هستم که هیچکس، فرمول قهرمانی در المپیک را نمی‌داند. چیزی که من به آن اعتقاد دارم، برنامه‌ای است که با آن، احتمال بروز اشتباهات به حداقل ممکن برسد. اگر تیمی برای مدال المپیک آماده می‌شود حتما باید چنین طرحی داشته باشد. ما چند سالی است که روی این برنامه کار می‌کنیم. ما همه حالاتی که ممکن است پیش بیاید را در نظر گرفته و راه حل مناسب برای آن طراحی می‌کنیم.

تیم ملی برزیل در گروه B مسابقات والیبال المپیک با آمریکا، روسیه، آرژانتین، فرانسه و تونس رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.