تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر : 23381

دانشجویان دانشگاه تهران: کاسب درد ملت، خجالت، خجالت!

دانشجویان دانشگاه تهران: کاسب درد ملت، خجالت، خجالت!

دانشجویان دانشگاه تهران: کاسب درد ملت، خجالت، خجالت!

به گزارش مشرق، جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با برگزاری تجمع در این دانشگاه به اقدامات ساختارشکنانه و سوءاستفاده برخی افراد و جریانات از ماجرای جان‌باختن تعدادی از هموطنان در حادثه هواپیمایی اخیر اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید:

عنصر نامطلوب کت‌ و شلواری به سبک سفیر انگلیس +عکس

دانشجویان با سردادن شعارهای « هیات من‌الذله»، «کاسب درد ملت خجالت خجالت»، « دشمن مردم همیشه شمایید؛ موقع سیل و زلزله کجایید؟»، « اگر حاج قاسم نبود داعش الان خونه‌ت بود»، « درد سقوط سنگینه»، « فتنه گری ننگینه»، « پناه ایران زمین، سپاه مستضعفین» ، « دانشجوی عزادار، دشمن هرچی کفتار» و « هم‌صدای CNN و BBC؛ پشت سر سفیر انگلیسی» اعتراض خود را به ساختارشکنی‌های صورت گرفته در دانشگاه تهران اعلام کردند.

دانلود

دانشجویان با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت کشور قدردانی کردند.

دانلود

« مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، « پناه ایران زمین، سپاه مستضعفین»، « دانشجو بیدار است، از تفرقه بیزار است» از دست‌نوشته‌هایی بود که دانشجویان در این تجمع با خود همراه داشتند.

اکثر دانشجویان تجمع کننده در محوطه دانشگاه و در مقابل سردر دانشگاه تهران جمع شده‌اند برخی از دانشجویان نیز در اطراف دانشگاه ایستاده‌اند و با سر دادن شعارهایی با تجمع کنندگان همراهی می‌کردند.

برخی از تجمع‌کنندگان نیز با به آتش کشیدن تصویر سفیر انگلیس و پرچم انگلیس و آمریکا اعتراض خود را به سیاست‌های خصمانه این کشورها نشان دادند.

گفتنی است این تجمع در حالی برگزار شد که دقایقی قبل از آن، برخی از فرصت‌طلبان با سردادن شعارهای ساختارشکنانه تلاش کردند فضای دانشگاه را ملتهب کنند.

تجمع کنندگان نماز مغرب و عشاء را در مقابل سردر اصلی دانشگاه تهران اقامه کرده و به تجمع خود پایان دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.