تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 127070

داور به نفع پرسپولیس سوت زد ؟

داور به نفع پرسپولیس سوت زد ؟

داور به نفع پرسپولیس سوت زد ؟

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: دیروز گفته بودند باید پنالتی را جبران کنیم و فکر می‌کنم قولی که داده بودند انجام شد.

تاوارس پس از شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: دیروز در نشست خبری در مورد این مساله صحبت کردیم که گفته بودند باید پنالتی را جبران کنیم؛ فکر می‌کنم قولی که داده بودند انجام شد و جبران شد! من در مورد اشتباهات داوری زیادی صحبت نمی‌کنم ولی این چهارمین مرتبه است که علیه ما تصمیم های داور به ناحق گرفته می شود. جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی افزود: جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم. به خاطر اینکه در طول هفته ما متفاوت تمرین کرده بودیم. یک ساعت قبل از بازی یکی از بازیکنان‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و محمد قنبری هم به دلیل مصدومیت در نیمه اول از دست دادیم. به دلیل همچنین مشکلات و سختی‌هایی که در طول بازی برای ما پیش می‌آید ناچاریم جای برخی از بازیکنان را عوض کنیم. به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با وجود تمام سختی‌هایی که داشتیم بسیار خوب بازی کردند.

تاوارس گفت: فوتبالی که آنها بازی می‌کردند فقط این بود که از خط دفاع توپ را می‌گرفتند و برای مهاجم دومتری‌شان توپ را ارسال می‌کردند که آن هم توپ را برای نفر بعدی می‌ساباند، این فوتبال نیست. ممکن است قهرمان شوند اما امروزه فوتبال مدرن این نیست. با وجود همه بسختی‌هایی که بازیکنان ما داشتند به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه بازیکنان باتجربه روند تیمی را کند کرده‌اند، گفت: با شما موافقم. امروز ترکیب تغییر داشت، دیر یا زود عوض می‌شد. سه بازیکن ما امروز مصدوم بودند. ممی‌زاده هم خوب بازی کرد اما با توجه به اینکه در خط حمله نیاز به گلزن داشتیم تغییراتی دادم. بیت‌سعید فقط دو روز با ما تمرین کرد آن هم به دلیل مصدومیت بود که از او راضی بودم.  زمانی که بازیکن بعد از توانبخشی به تمرینات برمی‌گردد باید به مرور زمان به ترکیب برگردد. ما در پست ریکانی بازیکنی نداریم و باید بازی می‌کرد.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.