تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۹:۴۹
کد خبر : 24567

درحال به روز رسانی/ آغاز چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک/ حضور سجادی در جلسه شورای امنیت ملی

درحال به روز رسانی/ آغاز چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک/ حضور سجادی در جلسه شورای امنیت ملی

درحال به روز رسانی/ آغاز چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک/ حضور سجادی در جلسه شورای امنیت ملی

چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک آغاز شد.

درحال به روز رسانی/ آغاز چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک/ حضور سجادی در جلسه شورای امنیت ملی – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه 30 دی ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع آغاز شد. سلطانی‌فر و صالحی‌امیری پیش از حضور در مجمع در سالن خبرنگاران حاضر شدند.

یوسف کرمی، علیداد ساوه شمشمکی، مهدی کامرانی، قاسم رضایی، الهه احمدی و زهرا نعمتی به عنوان نماینده ورزشکاران، پیمان فخری و مهرو کمرانی به عنوان نماینده داوران و مربیان و نساجی مازندران و آرارات به عنوان نماینده باشگاه‌ها در این مجمع حضور داشتند. نصرالله سجادی، اصغر رحیمی، مهین فرهادی‌زاد و فریبا محمدیان نیز کارشناسان خبره در مجمع عمومی بودند. نصرالله سجادی در جلسه شورای امنیت است و برنامه سخنرانی دکتر سجادی به انتهای برنامه منتقل خواهد شد.

علیرضا پاکدل که به دلیل همراهی تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا در کویت حضور دارد در این مجمع غایب است و محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون هندبال حضور دارد.

8 فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند که در این مجمع سرپرستان آنها یا نمایندگان آنها حضور دارند. اسامی این هشت فدراسیون به شرح زیر است: احمد گواری سرپرست همگانی، احمد نامنی سرپرست تنیس، بهنام حبیب‌زاده سرپرست تنیس روی میز، ایرج عرب سرپرست دوومیدانی، حیدر بهاروند سرپرست فوتبال، مهرزاد خلیلیان سرپرست پزشکی ورزشی، شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی.

در ابتدای مجمع کلیپی در خصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی پخش شد.

کیکاووس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در این مجمع ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و ابومهندس و تسلیت به مناسبت حادثه هواپیمای اوکراینی و خیر مقدم به اعضای مجمع و مهمانان اظهار داشت: چهل و هفتمین مجمع کمیته را آغاز می‌کنیم. گزارش مبسوطی از گزارش عملکرد کمیته طی دو سال گذشته به صورت تصویری ارائه می‌شود. از زمان حضور صالحی‌امیری در راس کمیته ملی المپیک و در پرتو وفاق و همدلی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، تحولات بنیادی و ساختاری و عملکردی خوبی صورت گرفته است.

ادامه دارد…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.